نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
۰ |
۰
فوق ستاره تیم ملی به آرزویش می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی به دنبال زدن اولین گل خود در جام جهانی است.

بدون شک آماده‌ترین لژیونر فوتبال ایران مهدی طارمی است. ستاره ایرانی پورتو فصل درخشانی را در این تیم سپری کرده و حالا همه این امید را دارند تا مهدی در ترکیب تیم ملی هم بدرخشد. طارمی‌حالا سوپراستار فوتبال ایران است و در اروپا هم می‌درخشد.

خیلی‌ها می‌گویند مهدی بهترین فوتبالیست ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران است. درخشش طارمی‌در تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش آنقدر زیاد است که هیچ مربی نمی‌تواند او را نیمکت نشین کند. به طور حتم زوج مهدی و سردار امید اصلی گلزنی ما در مسابقات پیش رو خواهد بود. همچنین اکثر رسانه‌های خارجی از طارمی‌به عنوان ستاره ایران در جام جهانی یاد کردند و معتقد بودند او می‌تواند باعث صعود تیم ملی ایران شود.

مهدی در جام جهانی قبلی کم تجربه بود و چه بسا اگر تجربه الان را داشت و آن توپ معروف را وارد دروازه پرتغال می‌کرد، ایران برای اولین بار در تاریخ فوتبالش صعود به دور دوم جام جهانی را تجربه می‌کرد.

حالا طارمی‌با آمادگی فوق العاده ای که دارد، آماده است تا هم اشتباهش را در دوره قبلی جبران کند و هم به لیست گلزنان ایران در جام جهانی اضافه شود. فوق ستاره تیم ملی در جام جهانی موفق به گلزنی نشده و در این جام جهانی می‌خواهد اولین گل خود را در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا به ثمر برساند. مهدی که گل صعود تیم ملی را به جام جهانی قطر زده، با ۲۸ گل هفتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی ایران محسوب می‌شود و خیلی امیدوار است بیست و نهمین گل دوران ملی او در جام جهانی و البته مهم‌ترین آن باشد.

طارمی که به طور حتم در هر ۳ بازی تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی فیکس خواهد بود، می‌خواهد هرطور شده به آرزوی خود که گلزنی در جام جهانی است، برسد و به تیم ملی کمک کند تا به دور بعدی رقابت ها صعود کند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی