اولین واکنش گل محمدی به جلسه کمیته انضباطی/ پیام جدید سرمربی پرسپولیس برای ملی‌پوشان
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی ارائه داد.

 یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان درخصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: وضعیت اردوی خارج از کشور که قرار است هفتم تا هفدهم آذر ماه انجام شود مشخص نیست. من به باشگاه گفته‌ام در هر کشوری که مقدور است اردو برگزار شود.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله این است که مدیرعامل باشگاه آقای درویش و اعضای هیات مدیره در تلاش برای ساپورت و حمایت از تیم هستند و بازیکنان هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. بقیه مسائل هم حل می‌شود و نباید به آن دامن زد.

یحیی گل محمدی اظهار داشت: من امیدوارم با پشتیبانی فدراسیون، درایت کادر فنی و همت ملی پوشان شاهد کسب نتایج خوب و آبرومندانه‌ای باشیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه ما وطنمان را دوست داریم. برای همه آرزوی آرامش و بهترین‌ها را دارم و نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود. سربلندی و نتایج خوب تیم ملی به نفع فوتبال کشور است.

وی در پایان گفت: ملی پوشان هم از جامعه فوتبال انتظار دارند در این برهه سخت و مشکلات موجود کمک حال‌شان باشند و این را به عنوان یکی از اهالی فوتبال خوب درک می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 110 IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    ماست مالی نکن عذرخواهی کن
  • ایرانی ناب IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    این درسته. انشاالله عاقبتت بخیر باشه. قیافه ات رو هم درست کن و این نمایش هارو کنار بگذار. ناسلومتی معلم این مملکت بودی. نباید مثل نوجوونها و بچه مدرسه ای ها دچار هیجان بشی. دیگه مغزت کامل شد و ازت عذری نمی پذیرند.
  • چگوارا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    خداییش این دیگه چی میگه !؟ متاسفانه خیلی از فوتبالیست ها اینقدر تو غفلت و حرص و طمع و ثروت و هوس غرق شدن و از یاد خدا و عبادت غافلند که چهره های اونا کریح و بی نور و چندش آور شده.. خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی