نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
این ستاره نمی‌خواهد از پرسپولیس جدا شود/ نیمکت‌نشینی هم او را ناامید نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده است.

سیامک نعمتی بازیکن چند پسته پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای فصل قراردادش را با این تیم تمدید کرد. سیامک که در سال‌های اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده، در این فصل و بعد از آمدن دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی کمتر فرصت بازی پیدا کرده و در ۹ دیدار این فصل، تنها در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است.

سیامک که از لیگ هفدهم به پرسپولیس آمده و در این سال‌ها جزو ستاره‌های این تیم بوده، در کل ۱۱ دیدار برگزار شده در این فصل تنها ۵۶ دقیقه بازی کرده است. آماری بسیار پایین که قطعا خوشایند هیچ فوتبالیستی نیست.

سیامک که سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد و اسکوچیچ در چند اردو او را به تیم ملی دعوت کرده بود، از نیمکت نشینی‌های متوالی بسیار ناراحت است ولی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

با این حال و برخلاف شایعات مطرح شده، نعمتی قصدی برای جدایی از پرسپولیس ندارد و می‌خواهد تا انتهای فصل در این تیم بماند. حتی از حالا چند تیم لیگ برتری خواهان جذب نعمتی شدند ولی سیامک به تیم‌های خواهان خود اعلام کرد فعلا نمی‌خواهد از پرسپولیس جدا شود.در واقع نعمتی  قصد دارد با ماندن در پرسپولیس خودش را دوباره به اثبات برساند و برای پس گرفتن جایگاه خود بجنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • A-R IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    امیری و ترابی خائن و پست فطرت را اگر بیرون کنن. جا برای امثال او کاملا باز است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی