نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جدیدترین حرف‌های مسی درباره آینده‌اش/ من پاریس را بیشتر از بارسلونا دوست دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی در مورد تفاوت‌های بین پی‌اس‌جی و بارسلونا صحبت کرد.

تا روزی که مسی بازنشسته شود شایعاتی مبنی بر امکان بازگشت او به بارسلونا وجود خواهد داشت.

هیچکسی هرگز تصور نمی‌کرد روزی فرا برسد که مسی از بارسلونا جدا شود. اما آن روز رسید و مسی به فرانسه رفت. او در حال حاضر تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و پس از آن باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد قرارداد خود را تمدید کند یا پا به مسیر جدیدی بگذارد.

مسی در گفت‌وگو با هم‌تیمی سابقش در تیم ملی، ازکیل لاوتزی، نکاتی را در مورد آینده‌ احتمالی‌اش برشمرد. او به خوبی می‌داند که درهای نوکمپ و پارک‌دوپرنس برایش باز است، و تیم فرانسوی هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا او قراردادش را تمدید کند. مسی گفت: «ترک بارسلونا سخت بود، مدتهای زیادی در این باشگاه بودم. هیچوقت ترکش نکرده بودم و نمی‌دانستم ترک کردن چگونه است. انتظارش را نداشتم. خیلی سریع اتفاق افتاد و مجبور شدم یک‌شبه بارسلونا را ترک کنم. به یکباره خود را در محیط جدیدی یافتیم. در بارسلونا زندگی خوبی داشتیم، دوستانمان، عادت‌هایمان، ولی الان در جای دیگری بودیم، با زبان متفاوت، فوتبال متفاوت، آب و هوای متفاوت. سخت بود، ولی امروز از همه چیز لذت می‌برم، از جمله فوتبال.»

با این حال وقتی صحبت از بازگشت احتمالی به بارسلونا می‌شود، به نظر می‌رسد مسی بیشتر به ماندن در فرانسه علاقه دارد. مسی گفت: «من پاریس را خیلی بیشتر دوست دارم، به گشت و گذار در شهر می‌روم و آن را باشکوه می‌دانم. در طول سال اول یک تغییر بزرگ رخ داد. هدف من ترک بارسلونا نبود و همه چیز ناگهانی بود. بعد از این مدت طولانی و گذراندن لحظات دشوار، خوشحالم که در اینجا زندگی می‌کنم و من و خانواده‌ام از بودن در پاریس لذت می‌بریم.»

در این فصل یک بار دیگر مسی شگفت‌انگیز را دیدیم، یا حداقل شبیه به کسی که در بارسلونا بازی می‌کرد. او فقط گلزن نیست، بلکه به هم‌تیمی‌هایش هم کمک می‌کند بهتر بازی کنند و گل بزنند.

او که اکنون منتظر بازی در احتمالا آخرین جام‌جهانی خودش است در آخرین جلسه تمرینی تیم آرژانتین حاضر نشد و همه را نگران کرد. اما بعد به تنهایی تمرین کرد و مشکلی در ظاهر نداشت. نشریه «مارکا» گزارش کرد که حال مسی خوب است و نگرانی بابت بازی نکردنش در تیم وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    مسی اسطوره‌ بی تکرار
  • محمد رضا یوسفی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    محمد رضا یوسفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی