قطر ۰ – اکوادور ۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، در دیداری از گروه A تیم ملی کشور میزبان مقابل اکوادور تن به شکست ۲-۰ داد.

سوت آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه البیت شهر الخور به صدا درآمد و در دیدار افتتاحیه قطر میزبان مقابل اکوادور با نتیجه ۲-۰ شکست خورد.

نیمه نخست پر از حادثه بود و قطری‌ها هواداران‌شان را ناامید کردند. در دقیقه ۳ انر والنسیا گل نخست تیمش را زد که به طرزی عجیب دانیله اورساتو داور بازی با VAR این گل را مردود کرد. با این حال در دقیقه ۱۶ والنسیا گلی دیگر زد تا نخستین گل جام‌جهانی را به نام خودش ثبت کرده باشد. ستاره اکوادور در دقیقه ۳۱ گلی دیگر زد تا شب رؤیایی‌اش کامل شود. 

قطر ۰ – اکوادور ۲/ پایان تلخ اولین بازی تاریخ قطری‌ها در جام‌جهانی/ شب خاطره‌انگیز برای زردهای آمریکای‌جنوبی

نیمه دوم این دیدار کمی متعادل‌تر شد و عنابی‌ها تلاش کردند تا از آبروریزی در نخستین بازی تاریخ‌شان در جام‌جهانی بکاهند. با این حال توان قطری‌ها آنقدر نبود که بتوانند به اکوادور ضربه بزنند و اولین بازی‌شان در جام‌جهانی تلخ تمام شد.

به این ترتیب اکوادور پیروز روز نخست جام‌جهانی در صدر گروه A قرار گرفت. در دیداری حساس از همین گروه هم دوشنبه تیم‌های ملی سنگال و هلند به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا روشنا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    بالاخره اون کارگران ستمدیده هم خدایی دارند.
  • خشایار DE ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    خیلی مضحک هست چرا ! چون قطر داره جام جهانی برگزار میکنه ولی ما هنوز وی ای آر نداریم ،،ما که زمانی جام تخت جمشید رو برگزار میکردیم هنوز قطر به استقلال نرسیده بود ، دقیقا ما کجای این جهانیم باعث تاسف عمیق....
  • ... US ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    گل سالم اکوادر بطور خیلی‌ مشکوکی مردود شد. گزارشگران اینجا هم مونده بودن چی‌ بگن. تصاویر ویدئوی اصلا آفساید رو ثابت نکردن، از هر زاویه‌ای که امکان داشت گل سالم بود. فیفا خیلی‌ سعی‌ کرد به کشور میزبان کمک کنه. بجاش، یه تصویر کارتونی رو نشون دادن که جای بحث زیاد داره. چرا از تصاویر اچ دی و اسلو موشن استفاده نکردن؟ اکوادر خودش حقشو گرفت. قطر که حتی یه لژیونر هم نداره در سطح آسیا هم نیست. اگه اشتباهات بچگانه تو بازی با ژاپن نبود، ایران اینا رو راحت میزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی