نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اتفاقات عجیب و غریب در پرسپولیس قبل از دربی/ همه چیز روی هوا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر حواشی مختلفی شده است.

بعد از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی و مسابقات جام جهانی، تمرینات پرسپولیس برای چند روز تعطیل شد و بازیکنان صدرنشین لیگ برتر به استراحت کردند. بعد از حدود دو هفته تعطیلی تمرینات پرسپولیس در حالی از اوایل هفته گذشته آغاز شد که قرار بود شاگردان یحیی گل‌محمدی ۳ بازی دوستانه را در دستور کار قرار دهند تا برای دربی پایتخت در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

این در حالی است که اولین بازی تدارکاتی پرسپولیسی‌ها مقابل ستاره سرخ به دلیل شرایط چمن ورزشگاه کاظمی لغو شد تا آسیبی به چمن ورزشگاه برای فصل سرما وارد نشود. از طرف دیگر باتوجه به فشردگی تمرینات و برنامه‌های یحیی گل‌محمدی امکان جایگزین کردن یک حریف تدارکاتی به جای ستاره سرخ تهران وجود نداشت  تا پرسپولیس با یک بازی کمتر نسبت به برنامه قبلی‌لش آماده تقابل با شاگردان ساپینتو شود و به استقبال دربی برود.

با این حال اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده و حواشی مختلف این باشگاه، کار آماده سازی این تیم را برای شروع مجدد لیگ برتر و مسابقه حساس مقابل رقیب سنتی با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

نکته جالب اینجاست که در حالی پرسپولیس با مس کرمان و فولاد بازی دوستانه خواهد داشت که هنوز محل برگزاری این دو مسابقه مشخص نشده و مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند یک زمین مناسب برای این دو مسابقه دوستانه فراهم کنند.

 این در حالی است که پرسپولیسی‌ها این روزها در دو زمین نفت تهرانسر و  شهید کاظمی تهران تمرین می‌کنند. جدا از ماجرای اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس به آمریکا رفته تا از تعطیلات استفاده کند و مدیران این تیم هم یکشنبه  راهی قطر شدند  تا تماشاگر بازیهای تیم ملی در جام جهانی باشند.

هنوز مشخص نیست که حضور مدیران پرسپولیس در قطر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و کارهای جاری باشگاه و تیم را چه کسی انجام خواهد داد. به غیر از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته (باشگاه این موضوع ررا قبول ندارد)، یحیی گل محمدی هم اصلا شرایط خوبی ندارد.

یحیی از نظر روحی به هم ریخته و حتی توسط باشگاه پرسپولیس هم جریمه شده است. در کنار یحیی، کریم باقری هم به دلیل فعالیت‌های اینستاگرامی خود با جریمه مواجه شده است. سرمربی پرسپولیس با توجه به فعالیت‌هایش در فضای مجازی حتی به دادسرا هم احضار شده و باید پاسخگو باشد. در کنار همه این مسائل، پرسپولیس بیشترین ملی پوش را دارد و ۴ ستاره اصلی این تیم در قطر حضور دارند.

حتی بازیکنان پرسپولیس هم بخواهند تمرینات را از سر بگیرند، این نفرات نمی‌توانند در تمرین حضور داشته باشند و همین موضوع هم به پرسپولیس لطمه خواهد زد. هرچه که هست پرسپولیس اصلا شرایط خوبی ندارد و کادرفنی این تیم نتوانسته تیم را طبق برنامه ریزی‌های انجام شده آماده شروع مجدد رقابت‌های لیگ کند و مدیران این تیم هم همگی در سفر هستند. هواداران پرسپولیس هم به خاطر اتفاقات رخ داده در تیمشان به شدت نگران وضعیت پیش آمده هستند و می‌خواهند هرچه زودتر آرامش به تیم محبوبشان برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی