توصیف گلزن انگلیس از تیم ملی ایران/ از یک اتفاق ناامید شدم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، ایران را رقیبی دشوار توصیف کرده است.

توفان انگلیس با گل تماشایی جود بلینگام در نیمه اول آغاز شد و در ادامه آنها در نهایت موفق شدند با نتیجه پرگل ۲-۶ برابر تیم ملی ایران به برتری دست یابند. جود بلینگام، ستاره جوان سه شیرها، مدعی شد آنها می‌دانند برابر تیم‌هایی با این سبک بازی چگونه فرصت گلزنی ایجاد کنند و کار در دقایق ابتدایی برای ایران دشوار بوده است.

جود بلینگام گفت: صرف نظر از اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنید، زدن شش گل در یک بازی در جام جهانی واقعاً فوق‌العاده است. ایران واقعا خوب و واقعا قوی بود و شکست دادن این تیم سخت است. وقتی چند گل زدیم لایه‌های دفاعی این تیم باز شد، اما آغاز کار دشوار بود و ما مجبور بودیم برای رسیدن به محوطه آنها تلاش کنیم. مهم این است که یاد گرفتیم که چگونه در برابر چنین سبک تیم‌هایی نیز موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. البته صادقانه بگویم از دریافت دو گل در این دیدار ناامید شدم.

بلینگام در واکنش به زدن گل نخست سه‌شیرها هم گفت: راستش را بخواهید، فکر کردم ضربه‌ام به بیرون رفته است. گفته بودم می‌خواهم امسال گل‌های بیشتری برای دورتموند و انگلیس زده و در موقعیت‌های مناسب برای گلزنی قرار بگیرم. واقعا لحظه غرورآمیزی برای من رقم خورد، ارسال لوک شاو فوق‌العاده بود و من فقط به یک اشاره برای گلزنی نیاز داشتم.

بلینگام در پایان بیان کرد: گرت ساوت گیت در پایان بازی گفت از پیروزی لذت ببرید، زیرا اگر نتیجه نمی‌گرفتیم واکنش‌ها بسیار متفاوت بود. اما باید برای بازی بعدی آماده شده و بدانیم یک چالش جدید پیش روی ما است. کسب پیروزی فشار را از بین می‌برد و برای مدتی راحت تر هستید. تلاش می کنیم این عملکرد را حفظ کرده و دو برد دیگر به دست آوریم. امیدواریم بتوانیم این ذهنیت را در بقیه دیدارهای انگلیس نیز حفظ کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی