نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خط و نشان ستاره تیم ملی انگلیس برای رقبا/ احساسم حیرت‌انگیز است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برترین بازیکن تیم ملی انگلیس در بازی مقابل تیم ملی ایران بابت شروع خوب خود و تیمش در جام جهانی قطر ابراز خرسندی کرد.

بوکایو ساکا ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس که با زدن دو گل از شش گل پیروزی تیمش برابر ایران در پایان دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ به بهترین بازیکن میدان تبدیل شد، در پایان این مسابقه گفت‌وگویی با شبکه BBC One انجام داد و در آن بابت شروع خوب سه‌شیر ابراز خرسندی کرد.

ساکا با ۲۱ سال و ۷۷ روز سن، به جوان‌ترین بازیکن در تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شد که در یک بازی جام جهانی بیش از یک گل می‌زند.

وی اظهار داشت: نمی‌دانم احساسم را چگونه توصیف کنم. حیرت‌انگیز است. من بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم. بازی را هم بردیم و به همین دلیل امروز برای من واقعاً روز خاصی بود. به چنین شروع خوبی در جام نیاز داشتم. در حالی به جام جهانی آمدیم که بازی‌های قبلی‌مان خیلی خوب نبودند و حرف و حدیث‌های زیادی درباره روی فرم نبودن تیم‌مان شکل گرفت، اما به همه نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی داریم و چه کارهایی از دست‌مان ساخته است.

ستاره تیم آرسنال ادامه داد: کسب چنین بردی زیر چنین فشار سنگینی بسیار خوب بود، اما ما باید ثبات داشته باشیم، چرا که بازی بعدی به‌زودی می‌رسد و باید آن را هم ببریم (مقابل آمریکا). احساس می‌کنم وضعیت خوبی دارم. حمایت و عشق مردم و اعضای کادر فنی را احساس می‌کنم. این همه آن چیزی است که نیاز دارم.

بعد از ساکا، جود بلینگهام، زننده گل اول انگلیس هم با ۱۹ سال و ۱۴۵ روز سن دومین گلزن جوان تاریخ سه‌شیر در جام جهانی بعد از مایکل اوون در سال ۱۹۹۸ (با ۱۸ سال و ۱۹۰ روز سن) تبدیل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی