نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جلسه مجازی بازیکنان استقلال درباره تیم ملی/ خوردن ۶ گل واقعی نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتیجه عجیب و غیر منتظره دیدار اول تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی همان اندازه که طرفداران فوتبال را متعجب کرد باعث بهت و حیرت بازیکنان استقلال هم شد.

از افراد نزدیک به تیم استقلال خبر می‌رسد بازیکنان این تیم در حین برگزاری مسابقه از طریق شبکه‌های مجازی با هم در ارتباط بودند و بعد از هر گلی که تیم ملی دریافت می‌کرد در این باره در گروه‌های خودشان با هم ارتباط برقرار می‌کردند.

بعد از به ثمر رسیدن گل‌های پنجم و ششم تعجب شاگردان ساپینتو از اتفاق رقم خورده در بازی تیم ملی مقابل انگلیس افزایش پیدا کرده و با پایان این مسابقه تعدادی از بازیکنان استقلال در این باره با هم و درباره بازی تیم ملی و علت خوردن شش گل از انگلیس به تحلیل عملکرد تیم ملی پرداختند.

نکته جالب اینجاست که اکثر بازیکنان استقلال شرایط نامساعد روحی بازیکنان تیم ملی برای حضور در این تورنمنت را از جمله دلایل اصلی شکست سنگین مقابل انگلیس دانسته و معتقد بودند بچه‌های تیم ملی در فرم عادی و همیشگی شان نبوده اند وگرنه فاصله واقعی فوتبال ایران و انگلیس چهار گل نبوده است.

شایان ذکر است؛ دیدار تیم‌های ایران و انگلیس در اولین بازی گروه B مسابقات جام جهانی با نتیجه ۶ بر ۲ به پایان رسید و هر دو گل تیم ملی را مهدی طارمی به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کلا همه بازیکنان بد بودن چند بازیکن بدتر اما این علی کریمی فاجعه بود هنوز یادمون نرفته خبرورزشی چه اصراری به دعوت این بازیکن ناآماده به تیم ملی داشت دعوت این بازیکن به تیم ملی عمرا دلیل فوتبالی داشته باشه
  • فواد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    کیروش روسیاهمون کردی.احساسم فقط اینه ک ازعمداین ترکیبوچیده خلاااااص

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی