نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
۰ |
۰
چند ساعت حیاتی برای کی‌روش و ستاره تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکلیف علیرضا بیرانوند برای دیدار مقابل ولز تا قبل از ظهر مشخص خواهد شد.

جدا از نتیجه بازی، اتفاق تلخ دیدار مقابل انگلیس مصدومیت شدید علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی بود. علیرضا بعد از برخورد شدید با مجید حسینی از ناحیه بینی شکستگی شد و هرچقدر سعی کرد به بازی ادامه دهد، نتوانست و در آخر هم مجبور به ترک زمین شد. بیرانوند بعد از رفتن به بیمارستان و انجام معاینات لازم راهی هتل شد و در تمرین دیروز تیم ملی هم غایب بود.

شایعات مختلفی در خصوص اینکه بیرانوند ادامه جام را از دست خواهد داد منتشر شد ولی تا این لحظه چیزی به صورت قطعی مشخص نیست. علیرضا برای بازی کردن باید محافظ مخصوص پیدا کند و ببیند که می تواند با آن محافظ تمرین کند یا خیر.

به غیر از آن، از آنجاییکه پزشکان احتمال می دادند که ممکن است به سر بیرانوند هم آسیب رسیده باشد، در بیمارستان از سر او عکس برداری شد. قرار است تا قبل از ظهر امروز و شاید کمی هم زودتر نتایج آزمایشات به دست کادرپزشکی تیم ملی برسد و آن‌ها بعد از مشورت با کی‌روش تصمیم نهایی را در خصوص علیرضا بگیرند. آنطور که مشخص است، چند ساعت حیاتی در انتظار بیرانوند و کی‌روش خواهد بود و حال باید دید وضعیت علیرضا برای بازی‌های آینده به کجا خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی