بازی مرگ و زندگی برای تیم ملی در جام جهانی/ کی‌روش با سردار خصوصی صحبت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمال دارد سردارآزمون مهاجم گلزن و کارکشته تیم ملی کشورمان در دیدار با ولز از ابتدا در ترکیب اصلی باشد.

در دیدار با تیم ملی انگلیس که با شکست ۶ بر۲ تیم کشورمان همراه شد، سردارآزمون از دقیقه ۷۷ به جای احمد نوراللهی وارد زمین شد. جالب آن که قبل از ورود سردار به زمین، کارلوس کی‌روش چند بار آزمون را بغل کرد و به او روحیه داد.

حالا به نظر می رسد سرمربی تیم ملی کشورمان برای پیروزی مقابل ولز به تجربه و شم گلزنی سردار آزمون البته کنار مهدی طارمی نیاز داشته باشد. این در حالی است که برخی ها پیش بینی کرده بودند سردار آزمون به جام جهانی نخواهد رسید. در تمرینات اخیر تیم ملی در قطر، کارلوس کی‌روش از هر فرصتی برای صحبت و گفت و گو با سردار آزمون استفاده می کند.

آزمون در بایرلوکوزن مصدوم شد و آزمایش‌های بعدی نشان داد آزمون دچار کشیدگی همسترینگ شده؛ مصدومیتی که ۵ تا ۶ هفته او را از میادین دور نگه داشت. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تا آغاز جام‌جهانی دقیقا ۶ هفته زمان باقی مانده و به این ترتیب روشن نبود که آزمون به بازی‌های قطر برسد.

پزشکان متخصص هم اعلام کردند حتی اگر فرض کنیم همه‌چیز کاملا مطلوب پیش برود و دوران نقاهت آزمون بیش از آنچه اعلام شده طول نکشد، باز بعید به‌نظر می‌رسد او در فرمی کاملا طبیعی آماده حضور در جام‌جهانی باشد اما بالاخره رسید.

دیدار با ولز، بازی مرگ و زندگی است و ما محکوم به پیروزی و برد هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی