نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله پسر مارادونا به مسی/ او مثل پدر من است؟ فوتبال نمی‌فهمید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر دیگو مارادونا از مقایسه لیونل مسی و پدرش خوشش نمی‌آید و به اسطوره فعلی آلبی‌سلسته تاخت.

تیم آرژانتین که از مدعیان کسب قهرمانی در جام جهانی قطر است، در بازی اول خود به طرزی دردناک از عربستان سعودی باخت. بااینکه مسی تک گل آرژانتین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ولی آنطور که باید در بازی تاثیرگذار نبود. دیگو جونیور، پسر دیگو مارادونای افسانه‌ای، در مصاحبه با «رادیو مارته» در ایتالیا در مورد شکست ناباورنانه آرژانتین از عربستان سعودی و همچنین لیونل مسی صحبت کرد و گفت که مسی هم‌سطح مارادونا نیست.

او مدعی شد: «افرادی که مسی و پدرم را باهم مقایسه می‌کنند فوتبال نمی‌بینند و بلد نیستند. ما در مورد دو سیاره متفاوت صحبت می‌کنیم.» دیگو جونیور در مورد بازی آرژانتین و عربستان گفت: «این شکست ویرانم کرد. باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده. شکست در برابر عربستان ذهنی بود چون بازیکنان ترسیده بودند. فوتبال همین است، بعضی اوقات از رقیب بسیار ضعیف‌تر از خودت شکست می‌خوری.»

دیگو آرماندو مارادونا سیناگرا متولد سال ۱۹۸۶ در ناپل ایتالیا و فرزند کریستینا سیناگرا است. مارادونا چهار سال قبل از مرگش از وجود این فرزندش مطلع شد ولی در همان مدت کوتاه با پسر ایتالیایی‌اش رابطه خوبی برقرار کرد. 

حمله پسر مارادونا به مسی/ او مثل پدر من است؟ فوتبال نمی‌فهمید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    مارادونا نه تنها با مسی بلکه با هیچ بازیکن دیگری چه در رمان حال و چه در آینده قابل مقایسه نیست . فوتبال تا ابد بازیکنی در سطح مارادونا به خود نخواهد دید
  • نادر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    تاریخ فوتبال دو نابغه داشته که دیگه تکرار نمیشن،اولی پله و دومی مارادونا،این دو نفر فوتبالو به نهایت رسوندن و دیگه چیز جدیدی برای دیگران باقی نگذاشتن،ضمنٱ این دو نابغه رو هم نباید با هم مقایسه کرد چون هر دو در تمام ابعاد فنی بهترین هستن،نوابغی که از فقر برخواستن و کشور و باشگاهشونو به اوج رسوندن،بقیه بازیکنان فقط ادامه دهنده راه این دو نابغه بوده و هستن،و فقط بازیکنان بزرگی هستن نه یه نابغه !!!
  • امیر علی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    🤣🤣🤣🤣 واقعا خنده داره🤣🤣🤣🤣 نه پله نه مارادونا نه مسی انگشت کوچیکه رونالدینیو نمیشن!!!
  • . IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    نه پله نه مسی نه هیچکسی دیگه .فقط شیش تای انگلیس!😂😂😂شیشی که در تاریخ ج ا ا ماندگار شد .👍👍👍👏👏👏
  • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    من خودم طرفدار سرسخت مسی هستم اصلا فوتبال نمیبینم جز بازی های کینگ مسی بزرگ آدم لذت میبره اما خداییش از حق نباید گذشت یک تنه ناپولی که داشت سقوط میکرد رو به یکی از غول های ایتالیا و جهان تبدیل کرده بود دوتا اسکودتو یه جام یوفا دو تا اگه اشتباه نکنم جام حذفی . مردم ناپولی تو خوابشون هم نمیتونستن اینا رو تصور کنن فراموش نکنیم که بهترین بازیکنان دنیا اون سالها تو ایتالیا بازی میکردن همچنین قهرمانی آرژانتین و نائب قهرمانی آرژانتین و انگ دوپینگ بهش زدن تو جام جهانی ۱۹۹۴ وگرنه شایدم باز قهرمان میکرد چون دوباره تو اوج بود و با انگیزه زیاد اومده بود ، بزرگترین نامردی رو فیفا در حق مارادونا کرده بود. روحش شاد دیگو افسانه ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی