می‌گویند آه بعضی افراد بیرانوند را گرفته است!/ فدای سرشان اگر صعود نکردند/ این رفتارها درست نیست؛ از کی‌روش و ملی‌پوشان حمایت می‌کنم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفته است متاسفانه پیش از جام جهانی و قبل از بازی با انگلیس هجمه شدیدی علیه تیم ملی و ملی‌پوشان درست شد.

نادر فریاد شیران در مورد وضعیت تیم ملی بعد از شکست مقابل انگلیس اظهار داشت: فوتبال ایران و انگلیس قابل مقایسه نیست. انگلستان بهترین لیگ فوتبال جهان را دارد و گران‌ترین تیم حاضر در جام جهانی است. قرارداد بازیکنان این تیم از همه بازیکنان در جام جهانی بیشتر است. بنابراین مقایسه دو تیم غیرمنطقی است.با این حال آنچه از فوتبال ایران می‌شناسیم نباید ۶ گل از حریف می‌خوردیم. 

وقتی در نیمه دوم چیدمان تیم درست شد ۲ گل به انگلیس زدیم

وی افزود: چیدمان اشتباه کی روش بخصوص در خط دفاعی یکی از عوامل رقم خوردن این نتیجه بود. ما با سه دفاع مرکزی به مصاف انگلیس رفتیم و به نظرم روش اصلی تیم ملی در این مسابقه ۳-۶-۱ بود. چشمی، پورعلی گنجی و مجید حسینی سه دفاع مرکزی ما بودند. مقابل آنها نیز سه هافبک اصلی به نام نورالهی، حاج صفی و علی کریمی داشتیم. میلاد محمدی و صادق محرومی نیز دو دفاع کناری ما بودند.  با این آرایش طارمی را در نیمه اول حتی یکبار در موقعیت گلزنی قرار ندادیم. در واقع آرایش تیم ملی مقابل انگلیس اینگونه بود که با ۱۰ نفر دفاع می‌کردیم و با یک نفر می‌خواستیم حمله کنیم. اما در نیمه دوم وقتی چیدمان درست شد دیدید که دو گل هم به انگلیس زدیم و تیم ملی نمایش بهتری را ارائه کرد. 

 در هیچ دوره‌ای از جام جهانی ما این همه بازیکن در فوتبال اروپا نداشته‌ایم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به تجربه بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: در هیچ دوره‌ای از جام جهانی ما این همه بازیکن در فوتبال اروپا نداشته‌ایم این خودش یک امتیاز برای تیم ملی است. با این وجود بازیکنان ما نمی‌توانند مقابل بازیکنان لیگ انگلیس که لیگی بی‌نظیر در جهان است قرار بگیرند و پیروز شوند. هرچند این باخت به دلیل تاکتیک اشتباه و غرور کاذب برای تیم ملی ما رقم خورد. 

می گویند آه بعضی افراد بیرانوند را گرفته است!/ فدای سرشان اگر صعود نکردند/ این رفتارها درست نیست؛ از کی روش و ملی پوشان حمایت می کنم

نباید مسائل غیر ورزشی و سیاسی را با فوتبال و تیم ملی گره بزنیم

وی با انتقاد از گره زدن مسائل سیاسی به مسائل ورزشی و تیم ملی گفت: متأسفانه پیش از جام جهانی و قبل از بازی با انگلیس هجمه شدیدی علیه تیم ملی و ملی‌پوشان درست شد. رفتار غیر منصفانه‌ای که باعث شد بازیکنان تیم ملی زیر فشار قرار بگیرند. در حالی که نباید مسائل غیر ورزشی و سیاسی را با فوتبال و تیم ملی گره بزنیم. شاید به برخی سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی گلایه داشته باشیم اما گره زدن آنها به ملی‌پوشان و تیم ملی کشورمان درست نیست.

هر نتیجه‌ای در جام جهانی رقم بخورد برای تیم‌ملی کشورمان است نه شخص و گروه خاص

فریادشیران تأکید کرد: هر نتیجه‌ای در جام جهانی رقم بخورد برای تیم ملی فوتبال کشورمان است نه به نام شخص یا گروه خاصی؛ اگر ما سه دوره قهرمان آسیا شده‌ایم این افتخار برای کشورمان است. پس نباید بی‌مورد بازیکنانی که در بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان حضور دارند را زیر فشار روانی قرار بدهیم. اکنون وقت انتقاد از تیم ملی نیست. من هم‌اکنون حامی کی‌روش، ملی‌پوشان و تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم در دو بازی آینده از میدان موفق و سربلند خارج شوند.

می گویند آه بعضی افراد بیرانوند را گرفته است!/ فدای سرشان اگر صعود نکردند/ این رفتارها درست نیست؛ از کی روش و ملی پوشان حمایت می کنم

واکنش‌ها به مصدومیت بیرانوند درست نبود

وی با اشاره به مصدومیت بیرانوند در بازی با انگلیس گفت: برخی مدعی شدند آه برخی افراد بیرانوند را گرفت در حالی که اصلا این گفته درست نیست. بازیکن عربستان که در مسابقه با آرژانتین مصدوم شد و جام را از دست داد آه چه کسی دامنگیرش شد؟! این برخوردها در فوتبال پیش می‌آید و نباید همه چیز را باهم قاطی کنیم. 

قطعاً مقابل ولز بهتر از انگلیس بازی خواهیم کرد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد ارزیابی‌اش از دیدار با ولز اظهار داشت: قطعاً مقابل ولز بهتر از انگلیس بازی خواهیم کرد. به نظر من ولز ضعیف‌ترین تیم گروه است، اما از نظر فوتبالی ولز هم از ما جلوتر است با این حال اگر بازیکنان شجاعانه و با تمرکز مقابل این تیم بازی کنند می‌توانند موفق شوند و با نتیجه خوب میدان را ترک کنند. از نظر اعداد و ارقام هم بخواهیم نگاه کنیم ولز فقط دو دوره در جام جهانی حضور داشته اما ما ۶ دوره در جام جهانی بوده‌ایم اما فوتبالیست‌های آنها در سطح اول اروپا بازی می‌کنند و بازیکنی مثل گرت بیل دارند. امیدوارم ملی پوشان در بازی روز جمعه شجاعانه و با تمرکز به میدان بروند و به دنبال موفقیت باشند. حتی اگر از گروه‌مان هم صعود نکردیم فدای سرشان. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    اون گروه یا شخص خاصی که یتصمیم گرفت تو این شرایط خاص تیم ملی رو به دیدارهای دولتی و سیاسی ببره فوتبال رو به سیاست گره زد متاسفانه . البته دوره حکومت قبلی هم این قبیل دیدارها بود و این خاصیت قدرته که هر چیزی رو ابزاری می بینه در دستان خودش. در مجموع منم موافقم که این حرف ها مطرح کردنش اشتباست و این ها فرزندان همین خاکن ولی به هر حال این افرادی خاصی که می گن آهشون بیرانوند رو گرفته ملت ایرانن. بعضی افراد نیستن.
  • ارش IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    اره دیگه باخت ۶ به ۲ تقصیر مردم و نه مربی و تاکتیک نداشته اش. نه چپیدن تو دفاع. انگلیس اصلا تیم نبود با دو حمله گل خورد. امثال شماها فوتبال ایران رو به فنا دادید. کاش یکی میگفت این کی روش چی داره که امثال این اقا اینجور ازش دفاع میکنن.
  • حسینی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    اگه قراره یه تیم ببازه ،بهترین راهش این بود مردانه ببازه نه سیاستمدارانه،، تا و تو امثال تو تو فوتبال سر و سری دارید مسلما این مشکلات وجود خواهد داشت ،، ملت ایران برای این پیروزی خیلی هم خوشحالند ولی هیچوقت این شکست سیاسی رو که با دخالت افراد پشت پرده صورت گرفت فراموش نخواهند کرد ،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی