نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادامه اتفاقات عجیب در قطر/ هواداران پولی در جام جهانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ادامه اتفاقات عجیب در قطر به نظر می رسد که حالا پای هواداران قلابی هم به استادیوم های جام جهانی باز شده است.

کرواسی در اولین بازی گروه F رقابت های جام جهانی برابر مراکش متوقف شد. در حالی که در زمین همه چیز برابر به نظر می رسید، روی سکوها اوضاع متفاوت بود. شکست از حیث هواداری واضح است زیرا کشورهای عربی عملا در قطر در خانه هستند. در حقیقت ده ها هزار مراکشی، تونسی و عربستانی استادیوم های قطر را تحت سلطه خود قرار داده اند. همانطور که انتظار می رفت فقط ۱۵۰۰ هوادار واقعی تیم ملی کرواسی در استادیوم حاضر بودند و بقیه ای که لباس این تیم را بر تن داشتند، از کارگران مهاجر به شمار می آمدند. طرفداران پولی از هند، پاکستان، نپال، سریلانکا و فلیپین؛ از طرفی اخبار حاکی از آن بوده که مسئولان قطری به آن ها روزانه ۱۰ دلار دستمزد می دهند. در برنامه HRT مخصوص رقابت های جام جهانی شاهد اتفاق جالبی بویم؛ جایی که که مجری برنامه پیش از شروع بازی از با چند هندی که لباس کرواسی را بر تن داشتند مصاحبه می کند:

مجری: شما از تیم ملی کرواسی حمایت می کنید؟

هندی ها با صدای بلند جواب می دهند: بله، بله

یکی از آن‌ها ادامه می‌دهد: می‌دانید، کرواسی تیم مورد علاقه من است.

در ادامه این برنامه تلوزیونی جوسکو ایلیچیچ که در استودیو حاضر بود در این باره می گوید: خب، طبیعی است که ما در هند طرفدارانی داریم.

او با اظهار نظر کنایه آمیز خود باعث خنده حاضران در استودیو شد. در نهایت این یک اقدام عجیب و غریب دیگر در رابطه با میزبانی قطری‌ها از جام جهانی بود و احتمالا در ادامه مسابقات نیز با اخبار غیرمنتظره دیگری از این دست مواجه خواهیم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی