نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیرانوند با محافظ هم نباید بازی کند/ دروازه‌بان دائم با بازیکنان خودی و حریف در برخورد است/ علیرضا جوان است؛ کادر فنی باید مراقبش باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منصور رشیدی مربی اسبق دروازه‌بانان تیم ملی گفت: من اگر مربی تیم ملی بودم به هیچ عنوان با این شرایط اجازه نمی‌دادم بیرانوند مقابل ولز به میدان برود.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و مربی سال های گذشته گلرهای این تیم در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره حضور بیرانوند با محافظ صورت در تمرین تیم ملی گفت: کاری که دروازه‌بان درون دروازه می‌کند بسیار پر برخورد و همراه با خطرات زیاد برای سروصورتش است. دروازه‌بان باید با بازیکنان تک به تک شود، توپ های زمینی و هوایی را از بین پا و بدن بازیکنان جمع کند، با بازیکنان حریف از نزدیکترین فاصله برخورد داشته باشد و در این میان امکان دارد به بازیکنان خودی هم برخورد کند.

بیرانوند با محافظ هم نباید بازی کند/ دروازه بان دائم با بازیکنان خودی و حریف در برخورد است/ علیرضا جوان است؛ کادر فنی باید مراقبش باشد

وی افزود: اتفاقی که برای بیرانوند در بازی اول رخ داد به خاطر برخورد با مدافع خودی بود. اگر حسینی آنجا نبود بازیکنان انگلیس دور و بر بیرانوند نبودند. پس می‌بینیم که ایستادن درون دروازه برای دروازه‌بان آن هم با بینی تازه شکسته هزار جور مشکل به وجود می‌آورد.

کارشناس دروازه‌بانی کشورمان در پاسخ به این پرسش که اگر همین حالا مربی دروازه‌بانان تیم ملی بودید اجازه بازی به بیرانوند را می‌دادید یا نه، تاکید کرد: به هیچ عنوان در این شرایط نمی‌گذاشتم بیرانوند بازی کند. او جوان است و دوست دارد بازی کند ولی کادر فنی باید شرایط جسمانی اش را در نظر بگیرد.

بیرانوند با محافظ هم نباید بازی کند/ دروازه بان دائم با بازیکنان خودی و حریف در برخورد است/ علیرضا جوان است؛ کادر فنی باید مراقبش باشد

رشیدی در این باره که آیا محافظ صورت و بینی می‌تواند جلوی ضربدیدگی مجدد بیرانوند را بگیرد توضیح داد: من نمی‌دانم جنس این محافظ از چیست. پلاستیکی است، چرمی است و یا هر چیزی که هست برای محافظت از صورت ساخته شده. چند بازیکن دیگر را هم در این جام جهانی دیدم که از این گاردها استفاده می‌کردند. اما از اینکه تا چه اندازه می‌تواند ضامن سلامتی دروازه‌بان شود هیچ اطلاعی ندارم.

وی در این باره که آیا این نقاب محافظ مانع دید دروازه‌بان می‌شود یا نه گفت: قطعاً جلوی دید دروازه‌بان را نمی‌گیرد. چون در این صورت اصلاً استفاده نمی‌شد. مهم عملکرد محافظتی این گارد از بینی شکسته شده بیرانوند است که باید دید در نهایت درست عمل می‌کند یا نه.

رشیدی در پایان درباره بازی دوم ایران مقابل ولز حرفی نزد و یادآور شد: فعلا بیش از هر چیز نگران پرویز برومند هستیم و امیدوارم کسی او را فراموش نکند. از فتح‌الله‌زاده و باشگاه استقلال هم درخواست می‌کنم از هر طریقی می‌توانند او را از این وضعیت رها کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    از یک طرف راست میگه از طرف دیگه هم بدی اینه که دروازه بانی به مطمئنی بیرانوند نداریم!!!
  • علی اکبر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    نگران آشوبگر هستید؟ غلط کرد که سطل آشغال آتش می زد و مزاحم ماشین ها در خیابان می شد
  • جلال IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    گیرم که هر دو بازی هم با گل های زیاد ببازیم اول سلامتی ورزشکار مهم هست
  • ایران IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    ⅓۱۱۲۳۵۵۲۵۵۴۶۹طارمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی