نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیش‌بازی هلند – اکوادور
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی هلند در حالی به مصاف اکوادور خواهد رفت که رقیب‌شان هم مثل آن‌ها در بازی نخست‌شان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند.

جمعه شب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه، تیم‌های ملی هلند و اکوادور در دومین دیدارشان در گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

هلند؛ همینجا صعود کن

تیزهوشی فان‌خال به شاگردانش هم سرایت کرد و در بازی نخست و پایاپای مقابل سنگال به بردی باارزش دست پیدا کردند. در واقع هلند با بردن نزدیک‌ترین رقیبش راهش برای صدرنشینی را هموار کرد. انتظار می‌رود هلند یکی از تیم‌هایی باشد که با ۹ امتیاز کامل به مرحله حذفی می‌رسد. با این حال چالش اصلی در دور بعد آغاز خواهد شد. هلند در دوره‌های قبلی هم عملکرد بسیار خوبی داشته و در واقع می‌توان گفت نارنجی‌ها تیم جام‌جهانی‌باز هستند. به نظر می‌آید هلند از بحران گذر کرده است.

اکوادور؛ شگفتی‌ساز در گروه A

روز اول روز اکوادور بود. اگرچه به نظر می‌آمد که قطر برای اکوادور هم رقیب قدرتمندی نیست، ولی باز هم نمی‌توان ارزش کار اکوادور و نمایش جذاب این تیم را زیر سؤال برد. اکوادور یک مرتبه از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کرده و بازی سرنوشت‌سازشان روز آخر با سنگال خواهد بود. البته اگه اکوادور بتواند از هلند امتیاز بگیرد، معادلات گروه پیچیده خواهد شد. در هر صورت همه‌چیز به نتیجه ۲ بازی دوم بستگی خواهد داشت. اکوادور در جام‌جهانی ۲۰۰۶ هم در گروهی دوم شد که لهستان و کاستاریکا حضور داشتند.

آخرین جدال
مِی ۲۰۱۵ در دیداری دوستانه هلند و اکوادور به تساوی ۱-۱ رسیدند. فان‌پرسی برای هلند و مونترو برای اکوادور گل زدند.

آمار بازی
۲) در ۲ دیدار قبلی بین هلند و اکوادور که هردو دوستانه بوده، یک مرتبه هلند پیروز شده و یک بازی مساوی شده است.
۳) هلند ۳ مرتبه تا فینال جام‌جهانی هم رسیده است. این تیم در ۱۰ حضور قبلی هیچ‌گاه در مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار نرفته.
۱) اکوادور که ۳ مرتبه در جام‌جهانی حاضر بوده فقط یک مرتبه از مرحله گروهی صعود کرده است.
۰) نارنجی‌ها در جام‌جهانی قبلی که حاضر بودند یعنی سال ۲۰۱۴ با لوئی فان‌خال بدون باخت تورنمنت را تمام کردند. هلند در جام‌جهانی ۲۰۱۴ سوم شد.

مصدومان و محرومان
ممفیس دپای و مارتن دی‌رون مصدومان هلند برای بازی دوم هستند که البته شاید به این دیدار برسند. انر والنسیا ستاره بازی افتتاحیه تنها مصدوم اکوادور است که در تلاشند او را به این دیدار حساس برسانند.

ترکیب احتمالی دو تیم
هلند:
نوپرت، دی‌لیخت، فان‌دایک، آکه، دامفریس، بلیند، دی‌یونگ، برخوایس، خاکپو، برخواین و دپای
اکوادور: دومینگس، آربولدا، تورس، هینکاپیه، استوپینیان، پرسیادو، کایسدو، گروئسو، ایبارا، سارمینتو و استرادا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی