نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دیوید بکام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام آماده مذاکره بر سر تصاحب منچستریونایتد است و ممکن است در کنسرسیومی برای خرید باشگاه مشارکت کند.

گفته می‌شود دیوید بکام اسطوره شیاطین‌سرخ آماده مذاکره با مسئولان برای خرید منچستریونایتد است.

گلیزرها روز سه‌شنبه تایید کردند که مایل به فروش باشگاه هستند. ثروتمندترین مرد بریتانیا «سر جیم رتکلیف» پیش از این پیشنهاد خود را ارائه داده بود اما پاسخ مشخصی دریافت نکرد.

و طبق گزارش «فایننشال تایمز» آنهایی که می‌خواهند هرطور که هست باشگاه را به تصاحب خود درآوردند، می‌توانند با دیوید بکام همراهی کنند. دیوید بکام که دارایی خالصی در حدود ۳۷۰ میلیون پوند دارد، به تنهایی قادر به خرید باشگاه نیست، اما مهره ارزشمندی برای هر کنسرسیومی خواهد بود. اگر دیوید بکام به عنوان اسطوره انگلیسی باشگاه منچستریونایتد از خریداری حمایت کند، قطعاً ارزش آن خریدار به یکباره بالا خواهد رفت.

او نزدیک به یک دهه را در تیم اصلی اولدترافورد گذراند و شش قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را با این باشگاه به دست آورد. بکام در ۳۸۸ بازی تحت هدایت سرالکس فرگوسن ۸۵ گل به ثمر رساند و ۱۰۹ پاس گل داد. او در نهایت در سال ۲۰۰۳ راهی رئال مادرید شد اما همچنان نماد برجسته منچستریونایتد است.

و بکام به خوبی می‌تواند از پیشنهاد رتکلیف حمایت کند، اگر این بریتانیایی ثروتمند بخواهد که از اسطوره کمک بگیرد.

گلیزرها ارزش باشگاه را چیزی بین ۶ تا ۸ میلیارد پوند در نظر گرفته‌اند. با این حال، ظاهراً رتکلیف میلیاردر بیش از ۵ میلیارد پوند برای باشگاه پرداخت نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی