عکس| بازتاب درخواست جالب ریکاردو ساپینتو از ستاره تیم ملی پرتغال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال ساعاتی پیش از دیدار پرتغال در برابر غنا در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش داشت برای تیم ملی فوتبال کشورش آرزوی موفقیت کرد.

او هم چنین از کریس رونالدو که به تازگی قرارداد خودرا با تیم منچستر فسخ کرده خواسته به تیم استقلال بیاید.

ریکاردو ساپینتو در این یادداشت استقلال را بزرگ ترین باشگاه آسیا خواند و خطاب به بازیکن بزرگ فوتبال پرتغال نوشت: شما همیشه بزرگترین باشگاه آسیا را دارید. کاپیتان فوق العاده، کریستیانو، شما همیشه بزرگترین باشگاه آسیا را در اینجا دارید که با آغوش باز از شما استقبال می کند.

آنچه که مسلم است رونالدو برای ادامه بازی استقلال را انتخاب نخواهد کرد به این خاطر که این تیم از نظر مالی یارای جذب این ستاره بزرگ را نخواهد داشت. مبلغی که باشگاه النصر به این بازیکن برای بازی در این تیم پیشنهاد داده حتی بیشتر از بودجه باشگاه استقلال است.

کریس رونالدو هنوز به این درخواست پاسخ نداده است اما این یادداشت ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های گروهی پرتغال داشته است. یکی از سایت‌های بزرگی که درخواست سرمربی تیم استقلال را از ستاره تیم ملی فوتبال ایران بازتاب داده است، رکورد می باشد.

این پست ریکاردو ساپینتو امروز موجب طرح نام استقلال در رسانه های پرتغال شده است و به نظر می رسد سرمربی پرتغال این موضوع را آگاهانه در صفحه شخصی‌اش مطرح کرده است.

عکس| بازتاب درخواست جالب ریکاردو ساپینتو از ستاره تیم ملی پرتغال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی