واکنش کی‌روش به برد شیرین مقابل ولز/ این تازه شروع کار ماست/ کلامی بابت تشکر از هواداران ندارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ولز اظهار داشت: این تازه آغاز کار ماست. ما باید کار تمام کنیم. روز فوق‌العاده‌ای برای ما بود و کلمه‌ای ندارم که با آن از بازیکنان تشکر کنم. آنها درخشان بودند و شایسته احترام زیادی هستند. مردم می‌فهمند که این بچه‌ها عاشق فوتبال بازی کردن هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیامی به مردم ایران دارد، گفت: بازیکنان شایسته این هستند که مورد حمایت قرار بگیرند. ما این کار (پیروزی) را برای آنها رقم زدیم و این تنها دلیلی است که اینجا هستیم. آمده‌ایم تا برای هواداران و مردم ایران بازی کنیم.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از دیدار ایران - ولز در واکنش به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران مقابل ولز و احتمال صعود به مرحله حذفی گفت: ما امروز بازی خیلی خوبی را داشتیم. همه نشان دادند شخصیت بالایی دارند و این ویژگی تیم ملی ایران است‌. حس همبستگی و وحدت در تیم ملی دیده شد و دوباره به ریشه‌های خودمان برگشتیم.

وی ادامه داد: نکته دیگر این بود که ما باید بر احساسات بعد از شکست قبلی پیروز می‌شدیم. من به بازیکنانم گفتم فوتبال یک بازی است که شاید گاهی کرامت شما با باخت زیر سؤال برود. در اولین بازی غرور بازیکنان تیم ملی خدشه‌دار شد، اما حالا این پیروزی باعث شد غرورمان را به دست بیاوریم و نتیجه بگیریم. خواستیم نشان دهیم فوتبالی را که درون روح و ذهن‌مان داریم.

کی‌روش درباره عملکرد ولز گفت: آنها خیلی خوب بودند. به هر حال باید دست نگه داریم و ببینیم بازی امشب بین انگلیس و آمریکا هم چه می‌شود. ضمن اینکه بازی آخر مهم است‌، مهم شروع نیست، بلکه پایان این موضوع است.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شد دوران کی‌روش کبیر به پایان رسیده است و حالا چه نظری در این باره دارید، تصریح کرد: گاهی اوقات نتایج خیلی خوب در فوتبال آخرین لحظات به دست می‌آید. من فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم. شایسته پیروزی بودیم، تفاوتی که بین دو تیم که وجود داشت ما را به این نتیجه رساند. اگر گل‌های بیشتری می‌زدیم بهتر بود؛ البته ولز مربیان و بازیکنان خوبی داشت. من اطمینان دارم امروز روز ما بود و شاید فردا روز ولز باشد.

سرمربی تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: من با بازیکنانم همیشه صحبت می‌کنم. من کلامی ندارم بابت تشکر از هواداران داشته باشم. من به ولزی‌ها هم تبریک می‌گویم. امروز باید به هواداران دو تیم تبریک بگویم که همه حضور داشتند.

کی‌روش راجع به احساسات هواداران در جریان این بازی و هیجانی که داشت، توضیح داد: من اولین چیزی که به بازیکنانم در رختکن گفتم این بود که تنش زیادی داشتیم. ما نزدیک به گلزنی بودیم و در لحظه‌های آخر گل زدیم‌؛ به همین خاطر شادی‌های احساسی داشتیم. ضمن اینکه ما از شرایط خیلی سختی برگشتیم. به ویژه وقتی مثل تیم ملی ما ببازد. همانطور که در کنفرانس خبری قبلی عرض کردم حالا باید نتیجه را صفر - صفر در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: ما در دو بازی که داشتیم لازم بود از فرصت‌ها استفاده کنیم. مهم بود امید خودمان را همچنان حفظ کنیم و از دیگر بازی‌ها حتی قبل از جام جهانی نیز یاد بگیریم. ولی امروز گل زدیم و سه امتیاز کسب کردیم. ما باید اطمینان داشته باشیم اینقدر خوب هستیم که به دور بعدی صعود کنیم. آمریکا تیم خیلی خوبی است. آمادگی ما از امروز برای آنها آغاز می‌شود. ما مطالب مزخرف را کنار می‌گذاریم. ما برد را به طرفداران فوتبال در ایران تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به بازگشت تیمش به مسیر پیروزی نیز تصریح کرد: این برد خیلی مهم بود. من سال‌ها در فوتبال بودم و امروز احساس کردم در یک بازی واقعی هستم. ما نیاز بود هواداران خودمان را نگاه کنیم. ۹۰ دقیقه لذت و خوشحالی برای دو تیم شاهد بودیم. امروز ما به عنوان ایران خوشحالتریم، چون بردیم. قطعاً هواداران ولز نیز از این موضوع لذت بردند چون فوتبال برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کارلوس بزرگ IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    کارلوس تو در ویدئوی احساسی وانگیزشی که بعد از بازی با انگلیس برای همه (چه برای مردم و چه بازیکنانت ) تهیه کرده بودی جمله کلیدی و مهم و البته زیبایی گفته بودی تو گفتی : " بهترین لحظات زندگی من بعد از بدترین شکستهام بدست اومدن " کارلوس الان این جمله تو رو بخوبی درک کردیم و همیشه باماست
  • فرهنگ IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    دروووود ! خداروشکر ! چه خوبه که تورو داریم ! Greetings! Thanks yo God ! How nice it is to have you ! F
  • آشنا روشنا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    هنوز هم یه سیاستمداری.
  • مهدی ف IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    امروز عالی بود. در زمان مربیگری کی‌روش تو تیم ملی، هر موقع نترس بوده تیم، عالی بازی کرده. ایکاش کیروش میفهمید، ایران میتونست جلوی انگلیس هم همینجوری بازی کنه. به موقع در دفاع و به موقع تو حمله. هر موقع کیروش فقط به باخت آبرومندانه فکر کرده، ضعیف ترین بازی ما بوده. همه خواسته ما از کی‌روش همینه، که واسه ایران ارزش قائل بشه و بدونه با بازی زیبا، اگه ببازیم هم کسی ناراحت نمیشه. اما وقتی اتوبوسی دفاع کنیم و بعدش هم ببازیم، خیلی سخته هضمش. امیدوارم تو بازی با آمریکا هم فقط برای گرفتن مساوی ترکیب نچینه، که بریم واسه مساوی، حتما میبازیم. باید مثل امروز با دو مهاجم و دفاع و حمله اصولی بازی کنیم. بقول سرمربی ژاپن، فاصله تیمهای آسیایی با تیمهای قوی دنیا، کم شده. فقط باید خودمون هم باور کنیم خودمون رو. امیدوارم اونایی که واسه باخت ایران، خوشحالی میکردن هم یک کم خجالت بکشند. هر کی بره و بیاد، ایران همیشه هست.
  • عشق پرسپولیس IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    آقای کی‌روش، بازی امروز عالی بود چون تونستی بفهمی که فوتبال فقط دفاع کردن محض نیست. فوتبال فقط دفاع و هافبک دفاعی نداره و میشه از دو مهاجم و دو هافبک نفوذی هم استفاده کرد. آقای کی‌روش برد امروز خیلی خوب بود، اما واسه اینکه اون باخت فاجعه بار به انگلیس رو کلا بشوره و ببره و ماهم کلا فراموش کنیم باید بازی با آمریکا رو هم همینطور بازی کنیم و بعنوان تیم دوم از گروه صعود کنیم. بخدا، میشه صعود کرد با این بازیکنهای عالی. فقط ترکیب درست بزار و بخاطر گرفتن مساوی به زمین نیاین. باید به امید برد، بیایم تو زمین تا انشاالله که بازی رو ببریم. به بازیکن های ایران، ایمان داشته باش. میتونی همه تلخی های این چند وقت رو با برد مقابل آمریکا به شیرینی تبدیل کنی. فقط تو رو خدا دفاع اتوبوسی رو فراموش کن کلا. به امید صعود ایران به مرحله بعد
  • Mojtaba IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    کیروش کبیر درد بلات بخوره تو سر علی کریمی . علی دایی ..یحیی گل محمدی
  • حسین‌ذبیحی DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بازیکنان تیم ملی فوتبال امروزدوبرد داشتند:اول ضربه فنی وطن فروشان شبه ایرانی دوم برد غیرتمندانه دربرابر ولز.....یک‌ملت‌پشت‌شماست یوزهای دلاور.....
  • حسین‌ذبیحی DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بازیکنان تیم ملی فوتبال امروزدوبرد داشتند:اول ضربه فنی وطن فروشان شبه ایرانی دوم برد غیرتمندانه دربرابر ولز.....یک‌ملت‌پشت‌شماست یوزهای دلاور.....
  • حسین‌ذبیحی DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بازیکنان تیم ملی فوتبال امروزدوبرد داشتند:اول ضربه فنی وطن فروشان شبه ایرانی دوم برد غیرتمندانه دربرابر ولز.....یک‌ملت‌پشت‌شماست یوزهای دلاور.....
  • حسین‌ذبیحی DE ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بازیکنان تیم ملی فوتبال امروزدوبرد داشتند:اول ضربه فنی وطن فروشان شبه ایرانی دوم برد غیرتمندانه دربرابر ولز.....یک‌ملت‌پشت‌شماست یوزهای دلاور.....
  • حسین ذبیحی DE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    تبریک به یوزهای غیرتمندتیم ملی فوتبال ایران یک‌ملت‌ حامی شماست....بابردخودقلب ملتی راشادومشت محکمی بردهان‌وطنفروشان شبه ایرانی زدید.
  • مهدی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    آقای کی‌روش اگه امروز بازی رو میباختیم، اما بازم هیچکس از تو و بازیکن های تیم، گله نمیکرد که چرا باختیم. چون تیم قشنگ بازی کرد امروز. بخدا ما، به فوتبال زیبا بیشتر از نتیجه اهمیت میدیم. با دفاع کردن، روحیه تیم از بین میره. امیدوارم با یک بازی خوب دیگه هم بتونیم، آمریکا رو ببریم. هر چند اگه مثل امروز باشید و نتیجه نگرفتید هم کسی گله نمیکنه. به امید موفقیت تیم ملی ایران. ایکاش اونایی که بعد باخت به انگلیس با پرچم انگلستان تو خیابون خوشحالی میکردن، الان یک کم هم با پرچم ایران خوشحالی کنند.
  • احمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    سیاست کی روش بود چون میدونست جلوی انگلیس میبازه تاکتیکش را نشون نداد وگذاشت بازیکنها اماده بازی بعدی بشوند
  • احمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    سیاست کی روش بود چون میدونست جلوی انگلیس میبازه تاکتیکش را نشون نداد وگذاشت بازیکنها اماده بازی بعدی بشوند
  • darioush US ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    Keyrosh nbazy ba Amrica team ra defaee dobare mmifrestad in ahamge, aghar iran amrica ra bebarad va Wells ham Englis ra bebarad, iran va wells miravand, englise aslan on teamy naboud ke betavand iran ra bebarad, iran mitavanest englise ra bebarad, iran be in tafakorate Keyroshe ahamge bakht, adame tarsou, martike kharae tarsou che fargey kard defayee bazy kardy, 6 gooel khordy
  • Milad IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    اگه همه مصاحبه اسکوچیچ رو دیده باشن گفته بود این ایرانی نیست که من میشناختم و سالها سرمربیش بودم گفته بود اصلا این تیم درحدخودش نبود یه جورایی اگه قشنگ گوش به مصاحبش بدید یه جورایی داره به مجری میگه شاید این تاکتیک کیروش باشه که بازیهای بعدی ولزوآمریکا ایران رو ضعیف بدونن ودست کم بگیرنش،شاید کیروش میدونیسته که حتما باخت میده حالاچه بایک گل چه با۶ گل پس طوری باخت تانه ترکیبش دست ولزبیاد نه به باخت به ایران فکر کنن وبه امید یک برد راحت به بازی باایران بیان همین طور که بازیکنا ولزومربیش آخربازی بازم باورشون نمیشد باختن
  • ! IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    تو برزیلو ببری چی میگی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی