یک تیم هم‌سطح خودمان را شکست دادیم/ ولز فکرش را هم نمی‌کرد با چنین تیمی بازی می‌کند/ کی‌روش از تعویض‌هایش مساوی می‌خواست برد آوردند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن بیاتی‌نیا بازیکن اسبق تیم ملی گفت: شرایط خوب فیزیکی بازیکنان تیم ملی باعث شد به ویژه در نیمه دوم تیم ولز را تحت فشار گذاشته و در نهایت به خواسته خودمان برسیم.

محسن بیاتی نیا، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست ولز مقابل تیم ملی اظهار داشت: ابتدا باید به خاطر این برد تبریک بگویم اما این را باید گفت که کاملا مشخص بود تیم حریف حساب چندانی روی ما باز نکرده بود و هرچه از شروع بازی گذشت آن ها تازه متوجه می‌شدند با چه تیم خوبی روبرو هستند.

وی افزود: تیم ما برنده شد اما قطعاً اشتباهاتی هم داشتیم که با توجه به پیروزی تیم ملی پرداختن به آنها شاید کمتر اهمیت پیدا کند. اما برای نمونه می‌توانستیم تعویض هایی انجام دهیم که برای برد باشد اما تعویض های کی‌روش کاملا در جهت کسب یک امتیاز بود. هر چند همان نفراتی که به زمین آمدند باعث شدند تا برنده شویم و روند کار را به گونه‌ای دیگر تغییر دادند.

فوتبالیست اسبق ایران اضافه کرد: ما تا زمانی که بترسیم همیشه می‌بازیم. تیم ملی ما هرجا در مسابقاتش برنده شده و یا جامی کسب کرده زمان هایی بوده که شجاعانه فوتبال بازی کرده است. اما وقتی شجاع نباشیم نمی‌توانیم نتیجه دلخواه مان را بگیریم.

کارشناس فوتبال ایران یادآور شد: ما در نیمه دوم مقابل انگلیس شجاع بودیم و دو گل به آن ها زدیم. اگر از ابتدا با همین شجاعت بازی می‌کردیم با آن تعداد گل نمی‌باختیم. ترسیدن و ترسو بودن عوامل اصلی شکست هستند.

یک تیم هم‌سطح خودمان را شکست دادیم/ ولز فکرش را هم نمی‌کرد با چنین تیمی بازی می‌کند/ کی‌روش از تعویض‌هایش مساوی می‌خواست برد آوردند

وی درباره ترکیب تیم ملی که خیلی ها نسبت به آن انتقاد داشتند گفت: تیمی‌که شش گل میخورد معمولاً دفاع هایش را عوض می‌کند اما دیدیم کی‌روش اعتقادی به این موضوع نداشت. انصافاً هم مدافعان تیم ملی در این بازی عملکرد قابل دفاعی داشتند.

بیاتی نیا درباره دروازه‌بان تیم ملی گفت: حسینی در دو صحنه، یکی ابتدای بازی و یکی اواخر مسابقه دو واکنش فوق العاده نشان داد تا ثابت کند دروازه‌بان ها چقدر می‌توانند نقش بزرگی را در تورنمنت های مهم ایفا کنند. حسینی که روی هیچ یک از گلهای بازی با انگلیس مقصر نبود با واکنشهای خوبی که در اوایل بازی داشت نشان داد که روحیه خوبی گرفته و در کنار خط دفاعی تیم در چند نوبت حملات ولز را خنثی کردند.

بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی درباره تیم ولز توضیح داد: برد روحیه‌بخش و خوبی به دست آوریم اما نباید فراموش کنیم که ولز در اروپا تیم خیلی شناخته شده ای نیست. تیمی‌بود که در پلی آف آخر اروپا راهی جام جهانی شد. به همین خاطر شاید سطح فوتبال ولز در اروپا با سطح فوتبال ایران در آسیا برابر باشد.

یک تیم هم‌سطح خودمان را شکست دادیم/ ولز فکرش را هم نمی‌کرد با چنین تیمی بازی می‌کند/ کی‌روش از تعویض‌هایش مساوی می‌خواست برد آوردند

فوتبالیست قدیمی‌کشورمان درباره مدل بازی تیم ملی گفت: ای کاش اجازه بدهیم بچه های تیم ملی خلاقیت خودشان را داشته باشند. مثل مربیان ایرانی قدیمی‌تر که گاهی اوقات همه چیز را به خود بازیکنان می‌سپردند و اتفاقا در تورنمنت ها جام هم می‌آوردیم. برای نمونه ما دیدیم که چطور رامین رضاییان در دقیقه نود و هشت بازی به آن صورت از سمت راست نفوذ کرد و آن طور با اعتماد به نفس و یک ضربه چیپ گل دوم را به ثمر رساند.

بیاتی نیا درباره بازی در مقابل آمریکا گفت: نتیجه بازی ما مقابل ولز جدول گروه را به هم ریخت و حالا با این روحیه خوبی که بازیکنان ما به دست آوردند و شرایط بدنی مطلوبی که در تیم مان دیدیم به صعود در بازی آخر امیدوارتر شدیم. امیدوارم بازیکنان در دیدار آخر هم به همین شکل شجاعانه بازی کنند صمن اینکه باید گفت با این پیروزی یکسری حاشیه ها از دور و بر فوتبال دور شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • تاجی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    خدا کمکمون کرد و خودمون هم همدل شده بودیم و بردیم... از فردا این برد رو باید فراموش کنیم ، بزرگترین فینال ما بازی با امریکاست
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    در این جام امتیاز آب و هوا با ماست. چهار گل زدیم که همشون در دقایق آخر بازی بدست اومده. تیمهای مناطق سردسیر و خنک تر در این هوا راحت نیستند، بویژه در پایان بازی کم میارند.
  • حسن IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    لطفا سکوت! اگر قرار بود مربیان دنیا با سبک مربیان قدیمی ایران که شما ازش دم میزنید بازی کنند و همه چیز رو بدست بازکنان بدن تا حالا آتیش به فوتبال دنیا افتاده بود و چیزی ازش باقی نمونده بود! وقتی تیم میبازه با خیانت بعضی از بازیکنها که ترکیب رو به رسانه ها لو میدن مقصر کیروشه ولی حالا که تیم با همون بازیکنانی که بخاطر دعوتشون کیروش رو میکوبیدید برد فقط بخاطر شرایط بازیکنان بوده! اتفاقا خوبه یاداوری کنم که مساوی رو اسکوچیچ در بازی بحرین میخواست که سردار بهش از داخل زمین میگفت وقت بازی رو نگیر میتونیم ببریم و بردیم! کیروش اگر مساوی میخواست از اول بازی تا دقیقه ۱۰۰ تیم رو مجبور به حجوم میکرد؟! کمی شرف لطفا!!!
  • فرهنگ IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    بامید پیروزی و صعود ! آمریکا هم تیم خطرناکیه. باید شجاع اما مراقب باشیم.
  • داش رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    بایدباحساب وکتاب بازی کردوباتفکردرسته نبایدترسوبودولی نبایدبی گداربه آب زدبهرحال همه تیمهابهترینهاشونواوردنداونهاهم پیروزی میخوان ولی بنظرم نبایدارنج رودفاعی چیدچون بعدازچندین حمله بالاخره یکی سوتی میده وگل میخوریم بایدازوسط نیمه بازی کردکه همه جانبه حمله و نشندو خواهش دیگه ام اینه مثل بچه هابه داور حمله نکنیدبخداواراومده وهمه چیزتحت کنترله شماهاتواروپابازی میکنیدمثل مبتدیهانباشیددنیاداره مارومیبینه بازی باولزدیدیدوقتی دروازه بان اخراج شدچه بامتانت رفت بیرون خواهشا رعایت کنیدیبارچوب این اعتراضهای بی موردروباژاپن خوردیم کمی بخودمون بیاییم چشم دنیامارونگاه میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی