پیش‌بینی اشتباه مربی رقیب ایران/ چمدان‌ها زودتر بسته می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی ولز به جای اوکراین به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا کرد راب پیج مربی تیم ولز در مصاحبه‌ای اعلام کرد او و بازیکنانش برای یک ماه چمدان‌های خود را برای سفر به دوحه خواهند بست.

آنها بعد از متوقف کردن آمریکا در بازی نخست امیدوار بودند با شکست ایران با روحیه ای خوب به استقبال بازی پایانی بروند و شانس خود را برای صعود به دور دوم بازی‌ها بیازمایند. اما امروز تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز نمایش خوبی داشت و حتی شایسته بود بیش از دو گل به حریف و زودتر گل بزند.

اشتباه راب پیج اشتباه از آب در آمد. آنها باید در بازی پایانی به مصاف تیم انگلیس بروند که قوی ترین تیم گروه است و به نوعی می‌توان گفت گرت بیل و همبازیانش هیچ شانسی برای صعود به دور دوم بازی‌ها ندارند.

آنها باید ۸ آذر برای ترک دوحه برنامه ریزی کنندو مدت زمان حضورشان در دوحه کمتر از دو هفته بوده است و تنها به شرطی می‌توانند در دوحه بمانند که بخواهند برای تماشای سایر بازی‌ها به استادیوم بروند. اینجاست که می‌گویند هر وعده ای در فوتبال اشتباه است. راب پیج تصور می‌کرد تیمش در بازی اول و دوم آمریکا و ایران را شکست می‌دهد و با ۶ امتیاز به استقبال بازی با انگلیس می‌رود اما اکنون آورده این تیم تنها یک امتیاز است و این یعنی خداحافظ دوحه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حجت اله AU ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    لطفا این تحلیل اشتباه رو بردارید و به جاش بنویسید آيا انگلیس صعود کرده ، بازی با ولز را واگذار میکند ؟ چون اگر ایران و آمریکا مساوی بشه ، با برد ولز به خاطر تفاضل گل ولز به جای ایران صعود خواهد کرد .قطعا باید تمام شبکه های خبری ما درست تحلیل کنند تا دوباره حسرت نخوریم .نزدیک بود بریم دور بعد ، دیگه کافیه. آمریکا رو باید ببریم .
  • برزو لردگونی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    به هیچ وجه انگلیس ساوت گیت قویترین تیم گروه نیست، ما بسیار بد بودیم، با اون ترکیب و شیوه بازی ایران به امارات هم می باخت، انگلیس ساوت گیت ممکنه حتی حذف هم بشه، انگلیس ساوت گیت در یورو هم ضعیفه
  • عجب بابا! US ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    معلوم نیست هنوز! انگلیس رو بزنه ایران و امریکا هم مساوی کنن میشه 4 امتیازی ولی با گل زده و خورده بهتر میرن مرحله بعد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی