نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پشت پرده ماجرای خوشحالی‌های جالب بازیکنان با کی‌روش/ درخشش این بازیکن بیشتر از همه سرمربی را خوشحال کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش یک بازیکن در بازی با ولز بیشتر از همه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را خوشحال کرد.

با سوت داور همه بازیکنان تیم ملی شادی کردند و جالب اینکه برخی از بازیکنان سعی کردند به شکل ویژه‌ای خوشحالی خود را با کارلوس کی‌روش تقسیم کنند. سردار آزمون گلوی کارلوس کی‌روش را فشرد. رامین رضاییان از پشت چشم‌های کارلوس کی‌روش را بست و از او خواست حدس بزند او چه کسی است.

این خوشحالی‌ها دلیل داشت؟ کارلوس کی‌روش در روزهای اخیر فشارهای زیادی را متحمل شده بود و سعی کرد با سیبل خود این فشار را از روی شاگردانش بردارد و از همه مهمتر همه جوره از شاگردانش حمایت کرد. اوج خوشحالی تیم ملی بعد از بازی با ولز جایی بود که بازیکنان کارلوس کی‌روش را به هوا پرتاب کردند.

اما کارلوس کی‌روش از درخشش کدام بازیکن در بازی با ولز از همه خوشحال‌تر بود؟ سیدحسین حسینی. به این خاطر که کارلوس کی‌روش در دوران بازیگری دروازه‌بان بوده و به خوبی می داند که این دروازه‌بان بعد از بازی با انگلیس چه فشاری را متحمل شد. او بعد از بازی سعی کرد با روحیه دادن به کاپیتان استقلال او را برای دیدار با ولز آماده کند، در حالی که پیش‌بینی‌ها بر این بود از سیدحسین حسینی بگذرد و به امیر عابدزاده میدان دهد. در نهایت همه چیز آنطور که کارلوس کی‌روش پیش‌بینی کرده بود پیش رفت و تیم ملی با نمایش خوب سیدحسین حسینی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد و حالا شانس خوبی برای صعود به دور دوم بازی‌ها دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اومید IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    روسیاهی موند برای لشکر تحقیر کنندگان که میخواستند با تضعیف روحیه سید حسین و روزبه بلکه بتونن برا دربی کاری بکنن ..... ولی نمی دونستن خدا یاور مظلومان هست هم سیدحسین هم سید مجید هم روزبه هم علی کریمی سربلند بیرون اومدن از بازی
  • فرهنگ IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    پیش بینی ها به شکل انبوه برای حذف سیدحسبن نبود. فقط تعدادی به اصطلاح ورزشی نویس، ازون دست نویسنده هایی که به شکلی خنده دار درخواست تغییر تابعیت لوکادیا را کردند، همون هایی که برای تخلیه هیجانات خودشون متاسفانه به سایت های ورزشی معتبر نفوذ کرده اند، برای تخریب سیدحسین مظلوم تلاش می کردند و خودشون هم مثل اون ضرب المثل ملانصرالدین دروغ خود را باور کردند و عابدزاده را در درون سنگر تیم ملی می دیدند. متاسفانه، هر افراطی در پی خود تفریطی هم داره، و این شایعه پراکنی اون به اصطلاح ورزشی نویسان سبب شد که بعضی ها هم در پاسخ به آنان، عابدزاده جوان بااستعداد و امید ایران برای جام جهانی بعدی را به سخره بگیرند. درسته که امروزه دیگه کیبورد جایگزین قلم های سنتی شده، اما به دلیل این که به لحاظ فیزیکی جایگزبن قلم شده، از قداست و ارزش های معنوی قلم برخورداره. قداست و احترام آن را حفظ کنید و کیبورد سایت را به هر کسی که از راه می رسه ندهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی