نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شب خاص برای آرژانتینی‌ها در سالگرد درگذشت مارادونا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، سعی دارد از دیگو مارادونا برای الهام بخشیدن به شاگردانش استفاده کند.

آرژانتین امشب در دومین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف مکزیک خواهد رفت و این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است. آنها در بازی اول‌شان در جام جهانی ۲۰۲۲ در کمال ناباوری با نتیجه ۱-۲ برابر عربستان سعودی شکست خوردند تا اولین شگفتی این مسابقات را رقم زده باشند. 

عدم پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی برابر مکزیک به معنای خداحافظی آرژانتین از جام جهانی در مرحله گروهی خواهد بود. این در حالی است که بسیاری آنها را مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها می‌دانند. 

این بازی از سوی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که روز گذشته سالگرد فوت دیگو مارادونا بود، بازیکنی که توانست با درخشش خود جام جهانی را برای آرژانتین به ارمغان بیاورد و نامش را در تاریخ فوتبال دنیا برای همیشه ماندگار کند. اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی برابر مکزیک در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« نگاه او از آسمان‌ها به ما است. ما می‌خواهیم هدیه‌ای به او بدهیم که باعث شود لبخند روی لبانش بنشیند.»

آرژانتین امیدوار است که با پیروزی در این بازی بتواند امیدش را برای بازی آخر برابر لهستان حفظ کند. دیداری که با توجه به تقابل لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود و حتی ممکن است تعیین سرنوشت این گروه نیز به آن دیدار مربوط باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی