نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اپل واچ درست می‌گوید آقای کی‌روش؛ مراقب خودت باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویر اپل واچ کارلوس کی‌روش در جریان بازی با ولز خبر ساز شد. عکسی که نشان می داد ضربان قلب کارلوس کی‌روش در بازی با ولز به شدت افزایش پیدا کرده است.

کارلوس کی‌روش کارش را دوست دارد و عاشق کار در تیم ملی فوتبال ایران است. جدا از تلاش‌های او که در نهایت منجر به برد تیم ملی فوتبال ایران در بازی با ولز شد، کی‌روش در روزهای اخیر فشار زیادی را در دوحه متحمل شد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از ابراز تاسف از حمله برخی از تماشاگران به تیم ملی فوتبال ایران به سوالات سیاسی و جهت دار خبرنگاران رسانه‌های خارجی هم پاسخ هوشمندانه‌ای داد ودر آخرین گام هم درصدد پاسخ به توهین‌های یورگن کلیزمن بر آمد.

این فشارها روی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران غیر طبیعی است و حساسیت دیدار ایران با ولز موجب شد تا ضربان قلب کارلوس کی ورش به نهایت برسد و در آستانه خطر قرار بگیرد.

رویاپردازی‌های کارلوس کی‌روش با تیم  ملی فوتبال ایران باید ادامه پیدا کند. تیم ملی فوتبال ایران به دنبال صعود به دور دوم بازی‌های جام جهانی برای اولین بار است و بعد از جام جهانی می خواهد بعد از  چند دهه دست به یک اتفاق مهم بزند؛ قهرمانی در جام ملت‌ها.

اپل واچ درست می‌گوید آقای کی‌روش؛ مراقب خودت باش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی