دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
۰ |
۰
خیال یحیی گل محمدی بابت این بازیکن راحت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند چند روزی است که بدون گارد محافظ و با آمادگی بدنی بالا تمرین می‌کند.

مهم‌ترین نگرانی یحیی گل محمدی مصدومیت گلر اول پرسپولیس بوده است. از آنجایی که اولین بازی پرسپولیس پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دربی و مقابل استقلال است بنابراین باید به یحیی حق داد نگران دروازه تیمش باشد. از آن گذشته فاصله دروازه بان اول پرسپولیس (بخوانید علیرضا بیرانوند) با احمد گوهری گلر دوم این تیم بسیار زیاد است.

حضور ۴ بازیکن پرسپولیس در جام جهانی باعث می شود تا مصدومیت مهم‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها باشد. پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و در پایان تعطیلات باید مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی خود را مقابل استقلال برگزار کند و بی تردید امتیازات کامل این بازی می تواند بسیار تعیین کننده باشد. شاید در شرایط عادی پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشد اما مصدومیت هرکدام از این بازیکنان ملی پوش می تواند کفه ترازو را به نفع حریفان سنگین کند. به ویژه نفراتی چون بیرانوند، مهدی ترابی، و پورعلی گنجی  که در شرایط فعلی بسیار تعیین کننده است.

در این میان شاید ترابی و وحید امیری یا حتی مرتضی پورعلی گنجی جانشین مناسب داشته باشند اما حکایت علیرضا بیرانوند متفاوت است. گرچه احمد گوهری تجربه بازی در دربی را دارد اما تیم این فصل پرسپولیس به شدت به علیرضا بیرانوند وابسته است. غیبت علیرضا بیرانوند اعتماد به نفس خط دفاع و حتی کل تیم پرسپولیس را پایین خواهد آورد.

بنابراین یحیی گل محمدی تگران وضعیت جسمانی ستاره بدون جانشین تیمش بود ولی تمرینات اخیر تیم ملی و انگیزه و آمادگی بالای علیرضا بیرانوند خیال سرمربی پرسپولیس را از هر جهت راحت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی