نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کره‌جنوبی ۲ – غنا ۳/ کامبک ببرها ناقص ماند/ برد بزرگ برای ستاره‌های سیاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در گروه H جام‌جهانی ۲۰۲۲، کره‌جنوبی مقابل غنا شکست خورد تا شانسش برای صعود کمتر شود.

در دیداری از گروه H جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم‌های ملی کره‌جنوبی و غنا در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار را غنا با نتیجه ۳-۲ برد.

در حالی که به نظر می‌رسید ببرها شانس بیشتری برای شکست دادن حریف آفریقایی داشته باشند، دو مرتبه در نیمه نخست غافلگیر شدند. گل نخست را محمد سالیسو مدافع پیش کشیده غنا در شلوغی جلوی دروازه در دقیقه ۲۴ زد. سپس در دقیقه ۳۴ محمد قدوس ستاره جوان غنا موفق شد با ضربه سری تماشایی فاصله را به عدد ۲ برساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به سود ستاره‌های سیاه خاتمه پیدا کند.

کامبک ببرها ناقص ماند/ برد بزرگ برای ستاره‌های سیاه

کره نیمه دوم برای جبران هجومی آغاز کرد و سرانجام در دقیقه ۵۷ به گل نخست رسید. ارسال کانگ این لی را گوئه سونگ چو با ضربه سر به قعر دروازه فرستاد. در دقیقه ۶۱ همین بازیکن با ضربه سر دیگری شادی را به اردوی کره آورد و بازی را به تساوی کشاند. اما غنا هم پا پس نکشید و دقیقه ۶۸ با پاس اینیاکی ویلیامز و ضربه دقیق و زمینی محمد قدوس به گل سوم رسید.

پس از سوت پایان بازی پائولو بنتو سرمربی کره‌جنوبی به آنتونی تیلور داور بازی به خاطر زدن سوت پایان دیدار و اجازه ندادن برای زدن ضربه کرنر به شدت اعتراض کرد که داور هم کارت قرمز را به او نشان داد.

با این برد، غنا ۳ امتیازی شد تا به صعود همچنان امیدوار باشد، اما کره‌جنوبی یک امتیازی شانس کمتری برای صعود خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی