عکس| مسافر زمان دیدار ایران و آمریکا را پیش‌بینی کرد/ منتظر پیروزی بزرگ این تیم باشید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.

یکی از حساس ترین روزهای تاریخ فوتبال ایران فرا رسیده و ملی پوشان با پیروزی برابر آمریکا، به صورت قطعی و در صورت تساوی مقابل حریف خود و عدم پیروزی ولز در دیدار با انگلیس، برای نخستین بار راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می‌شوند.

در این حال، بازار پیش بینی مسابقات فوتبال نیز داغ است و اکنون روزنامه الخلیج امارات از پیش بینی فردی خبر داده است که مدعی شده امشب، شاگردان کی روش با غلبه بر حریف خود، راهی مرحله بعد جام جهانی می‌شوند.

الخلیج با تیتر «مسافر زمان که ادعا می‌کند از نتیجه ایران و آمریکا خبر دارد» نوشت: فردی مدعی شد که مسافر زمان است و از قبل، از نتایج مسابقات جام جهانی قطر مطلع است. او در پست‌های خود در تیک توک اقدام به پیش بینی کرده و گفته است که نتیجه بازی امروز ایران با آمریکا را می‌دانم و با پیروزی ۳-۱ ایران همراه خواهد شد.

در ادامه گزارش روزنامه اماراتی آمده است: این شخص پستی را با ۸ هزار فالوور خود به اشتراک گذاشت که در آن ستاره آمریکایی پولیشیچ در تصویر ظاهر می‌شود و با بازیکنان ایران دست می‌دهد و هواداران ایرانی این پیروزی را جشن می‌گیرند.

این کاربر حتی هویت گلزنان تیم ملی ایران را نیز فاش کرد و مدعی شد مهدی طارمی ۲ بار و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی نیز یک بار دروازه آمریکا را باز می‌کنند و در سمت مقابل نیز پولیشیچ، کاپیتان آمریکا و ستاره چلسی، تک گل تیمش را به ثمر خواهد رساند.

عکس| مسافر زمان دیدار ایران و آمریکا را پیش‌بینی کرد/ منتظر پیروزی بزرگ این تیم باشید

فردی که خود را مسافر زمان معرفی کرده، اهل آمریکاست و ویدیویی را در این زمینه منتشر کرده و نوشته است: «ما با نتیجه ۳ بر یک به ایران می‌بازیم.»

عکس| مسافر زمان دیدار ایران و آمریکا را پیش‌بینی کرد/ منتظر پیروزی بزرگ این تیم باشید

تیم‌های ملی ایران و آمریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم شانس صعود به دور بعد را دارند ولی از میان این دو، حداکثر یک تیم می‌تواند راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پوارو IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    سر تیتر فردای خیلیا : ایکاش ... می‌توانستیم.... اگر ...... و فصل مشترک همه اظهار نظر ها : هیچ از ارزشهای تیم ما کم نمیکنه انشالله جام بعدی و.....
  • Mousa moradi IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    ایشا له تیم ملی ایران آمریکای جنابتکار را 3 بر 0 ایران خواهد برد. مرگ بر آمریکا
  • سیدعباس موسوی راد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    پیش بینی ایران ۳ امریکاصفرامیدبه خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی