قیچی و ماشین اصلاح را برای چالش خیابانی آماده کرده‌ایم!/ قطعاً پای کار هستیم تا آقا جواد به وعده‌اش عمل کند
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.

تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی های تاریخ خود امشب به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود و با پیروزی یا حتی تساوی در این دیدار می‌تواند برای اولین بار در تاریخ به دور بعدی صعود کند. دیداری که جواد خیابانی گزارشگر آن خواهد بود.

جالب اینجاست که خیابانی روز ۵ آذر و در یک برنامه تلویزیونی ادعای بزرگ و جالبی را مطرح کرد. خیابانی در برنامه زنده اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌زند که ادعای بسیار جالبی بود.

چالش خیابانی به سوژه رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شد و حتی کاربران فضای مجازی با منتشر کردن عکسی فوتوشاپ از او شوخی جالبی با خیابانی کردند.

در این میان محمدرضا احمدی گزارشگر شبکه ۳ سیما که بازی ایران مقابل انگلیش را گزارش کرد، ساعاتی قبل در گفتگویی با رادیو جوان به این چالش خیابانی اشاره کرد و در پاسخ به این سوال مجری برنامه که پرسید، آیا این چالش انجام می‌شود یا نه با خنده گفت: قطعا این چالش انجام می‌شود. ما ماشین اصلاح عالی و قیچی خوب و کل وسایلی که برای تراشیدن موهای آقای خیابانی لازم است را تهیه کرده‌ایم و قطعا پای کار هستیم تا به امید خدا با پیروزی ایران مقابل آمریکا آقا جواد به وعده‌اش عمل کند.

به نظر می‌رسد با توجه به شانس زیادی که برای صعود ایران به مرحله بعدی وجود دارد، می‌توان پیش بینی کرد که خیابانی را امشب بعد از بازی با آمریکا با چهره ای متفاوت ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اومید IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    گزارشگری حرفه ای که بلد نیستید. رفتار و کردار حرفه ای هم که ندارید. لباس پوشیدن مناسب رو هم که به هکذا. زبان دوم هم که لنگ می زنید. برای حفظ موقعیت هر معلقی هم که میتونید بزنید ..... حالا مونده استودیو رو به سیرک و گذر معرکه گیری تبدیل بکنید ... البته هنر این کار رو دارید ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی