سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
۱ |
۰
معجزه به سراغ کریم آمد/ بازگشت به جام‌جهانی ۲۰۲۲؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرها حاکی از آن است که کریم بنزما از مصدومیت خلاص شده و به قطر بازمی‌گردد.

به نقل از رسانه فرانسوی RMC Sports، کریم بنزما عملا از مصدومیت بهبود یافته است و شایعات می‌گویند که او می‌تواند به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازگردد.

کریم بنزما که قبل از بازی اول تیمش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مصدوم شد و اردوی تیم را ترک کرد، حالا با دیدیه دشان در تماس است تا در مورد بازگشتش به ترکیب تیم صحبت کند. فرانسه او را از لیست جام جهانی حذف نکرده و RMC Sport مدعی است که این مهاجم در صورت بهبودی کامل می‌تواند به تیم ملی فرانسه بازگردد، قوانین فیفا این اجازه را به او می‌دهد.

کریم بنزما در حال حاضر در مادرید به سر می‌برد و منتظر تایید پزشکانش است تا بتواند به قطر سفر کند. بنزما چند روز قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تمرین با تیم ملی فرانسه احساس ناراحتی می‌کرد. معاینات پزشکی انجام شده روی مهاجم رئال مادرید آسیب‌دیدگی در ناحیه چهار سر ران او را تایید کرد و گفتند که او به یک دوره نقاهت سه هفته‌ای نیاز دارد. بنزما به مادرید بازگشت و درمان و ریکاوری خود را آغاز کرد و حالا به نظر می‌رسد همه چیز بهتر از حد انتظار پیش رفته و شایعات بازگشتش به قطر قوی‌تر شده است.

پس از آنکه رسانه فرانسوی ECM Sports گزارش داد که بنزما ممکن است به تمرینات تیم ملی بازگردد، او عکسی از خودش در حال ورزش در شبکه‌های اجتماعی آپلود کرد و نشان داد که کاملاً سرحال و آماده است.

معجزه به سراغ کریم آمد/ بازگشت به جام‌جهانی ۲۰۲۲؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد رضا یوسفی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته بی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    محمد رضا یوسفی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده جایزه نوبل ابیترنت وبی تلاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی