نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۹
ببینید| صحنه مشکوک به پنالتی برای ایران مقابل آمریکا
طول ویدئو: 01:14

در دقیقه هشتم از وقت های تلف شده نیمه دوم دیدار ایران و آمریکا توپ ارسالی حسینی با ضربه سر پورعلی گنجی برای طارمی فرستاده شد و با شارژ مدافع آمریکا، مهاجم شماره ۹ ایران به زمین افتاد.

تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف تیم ملی آمریکا رفت. ملی پوشان که نیمه اول را با شیوه ای به شدت دفاعی آغاز کرده بودند در دقیقه ۳۸ روی پاس دست و ضربه پولیشیچ، گل اول را دریافت کرد. در نیمه دوم اما ایران رویه خود را تغییر داد و یکپارچه حمله شد اما با دفا منسجم آمریکا نتوانست راهی به دروازه حریف پیدا کند. در دقیقه هفتم از وقت های تلف شده نیمه دوم یکی از مهمترین موقعیت های ایران روی دروازه یانکی ها اتفاق افتاد که مهدی طارمی نتوانست از آن استفاده کند. در این صحنه بازیکن آمریکا دستش را روی شانه طارمی گذاشت و مهاجم بوشهری تیم ملی کشورمان را نقش بر زمین کرد. بازیکنان تیم ملی به شدت به این صحنه اعتراض داشتند اما متئو لاهوز اعتقادی به پنالتی نداشت و حتی برای بررسی صحنه به سمت مانیتور داور ویدیویی هم نرفت تا آخرین امید تیم ملی هم از بین برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • یعقوب لیث صفاری IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اصلاً پنالتی نبود
  • نلا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    له کرد
  • مانی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    پنالتی نبود واقعا بد بازی کردیم تیم بیشتر متمرکز به دفاع بود تا حمله باید قبول کرد که کیروش برای فوتبال ایران تمام شده است باید بازیکنان به خودباوری میرسیدند که میتونن حمله کنن و از لاک دفاعی بیرون بیان
  • محمد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    خجالت بكش شرم كن مثل بقيه جاها كه ميخواي با فريب و حيله به گل برسي تو رو ديگه همه شناختن كه يه دلقك كامل كه خودت ميزني زمين براي پنالتي ديدي نمي توني واقعأ گل بزني رفتي سراغ ترفند كثيف هميشگي خودت اگه اين پنالتي بود الان بايد هر تيم به ايران ١٠ تا پنالتي ميزد
  • ایمان IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    خواهشاً اگر باختی. آبروی ایران و ایرانی را حفظ کنید . با این حرکات اعتبار ایران را پایین نیاورید
  • ناشناس IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    یه تیم مثل ژاپن انقد شانس میاره که توپی که از زمین بیرون رفته برمیگردونه و میزنن گل به اسپانیا و میبرن. یکی هم مثل ایران که مربی بد و میارن جای مربی عالی. بازی رو کلا تدافعی میکنن، و کوچکترین شانس هم لحظه آخر ازش میگیرن. و داور یه زحمت هم برای کنترل var نمیده. مشخص بود که شارژش کرد تا عقب بمونه و به توپ نرسه. چون اون قسمت شانه رو که بگیرن هر بازیکنی نقش زمین میشه. دیگه بی انصافیه همه چیو با هم قاطی کنیم. درسته بد بازی کردن ولی ربطی به این خطای واضح نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی