نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| حمایت تمام‌قد کی‌روش از شاگردانش؛ شما در خارج و داخل زمین فوق‌العاده بودید/ این یک افتخار بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش پس از حذف تیم ملی از جام جهانی در پستی اینستاگرامی به حمایت از ملی‌پوشان کشورمان پرداخت.

تیم ملی ایران شب گذشته در بازی سوم دور گروهی جام جهانی مقابل آمریکا با نتیجه ۱-۰ شکست خورد و حذف شد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی نوشت:

بچه ها و دوستان عزیز! در فوتبال چیزی به‌عنوان بردهای اخلاقی وجود ندارد، اما زمانی که به رویاهای خود نرسیدید هم هیچ‌چیز غیراخلاقی رخ نداده است چرا که با اشتیاق زیاد و ذهنی شجاع برای پیروزی همه تلاش خود را انجام دادید. من به شما افتخار می‌کنم که یک‌بار دیگر در داخل و خارج از زمین فوق‌العاده بودید. این یک افتخار بود که بخشی از این خانواده فوتبال بودم.

باور دارم که شما سزاوار احترام کامل هستید. اعتبار هواداران فوتبال و کشورتان دادید. برای همه شما آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم.

عکس| حمایت تمام قد کی‌روش از شاگردانش؛ شما در خارج و داخل زمین فوق‌العاده بودید/ این یک افتخار بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    من هم مثل بسیاری از هموطنان داخل و خارج کشور از باخت تیم ملی ناراحتم ولی بی تعصب حقیقت اینه که تیم آمریکا هم جوانتر و هم جنگنده تر و هم با برنامه تر از تیم ما بود . به امید قهرمانی در جام ملتهای آسیا
    • تاجی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      برای قهرمانی در آسیا باید تیم رو جوان کرد و یک مربی درجه یک اروپایی اورد... هنوز دارم با خودم کلنجار میرم که چرا نورافکن و محبی و قایدی رو با خودش نبرد ...گل رو از سمت محمدی خوردیم که دست رو خالی گذاشته بود و محبی و قایدی هم میتونستن با سرعت و تکنیکشون از دقیقه 70 بیان و موقعیت های زیادی خلق کنن
  • امیر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اتفاقا در جام جهانی خیلی افتضاح بودند. اگر فوق العاده بودند که دو بازی حیثیتی را اینقدر افتضاح نمی باختیم.
  • امیر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اتفاقا در جام جهانی خیلی افتضاح بودند. اگر فوق العاده بودند که دو بازی حیثیتی را اینقدر افتضاح نمی باختیم.
  • امیر IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اتفاقا در جام جهانی خیلی افتضاح بودند. اگر فوق العاده بودند که دو بازی حیثیتی را اینقدر افتضاح نمی باختیم. در ضمن ولز تیم داغونی بود.
  • بچه ها متشکریم IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    از تک تک بچه ها و کارلوس ممنونیم دراین مرحله نه فقط ما که ۱۶ تیم حذف میشوند تیمهایی که مثل ما خستگی ناپذیر و آماده فداکاری برای کشورشان و به امید صعود به دور بالاتر پا به این جام گذاشتند ورزش و فوتبال سرانجامش همین است یک طرف برنده و طرف دیگر بازنده ایستاده در کوهنوردی چه بسیار کوهنوردانی که تا چند متری قله های رفیع صعود کرده اند اما به دلایل حیاتی ،کمی یا کِیفی چند متر مانده به نوک قله از رسیدن به آن بازمانده و برگشته اند .چه روزها و شبهایی که به عشق رسیدن به قله تمرین و کار کرده اند اماگاهی نمیشود که نمیشود به امید آینده ای که با پیگیری و تمرین و ممارست و دانش افزایی بتوانیم در جام جهانی از دیروز و گذشته مان بهتر باشیم
  • دکتر IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اگر کمی منطقی باشیم فشار درونی بیرونی روی تیم کی روش خیلی خلی بالا بود عده ای در داخل تیم را نابود کردند عده ای در بیرون کشور همینطور انگلیس مثل همه ادوار تاریخی ما را فریب داد همیشه از فریب سود برد ..توی شرایطی که تیم سرود ملی را نمی خواند دلش با تیم نیست سرمربی چه کاری از دستش بر می آیید؟؟؟
  • آدرین DE ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    امریکا تنها چیزی که تو صد سال گذشته نداشته فوتبال بوده، تنها چیزی هم که ما تو صد سال گذشته خیلی خوب داشتیم فوتبال بود، نتیجه...؟ به چیزی که آمریکایی‌ها هم نداشتن باختیم!
    • صدسال تنهایی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      آمریکا ۱۰ دوره حضور در جام جهانی رو داشته ما ۶ دوره آمریکا در سال ۱۹۹۴ میزبان جام جهانی بوده ما ؟؟؟!!! اگه با این تز بخواهیم بررسی کنیم ما هم اینجا چلو خورشت قرمه سبزی داریم که آمریکایی ها تا صد سال دیگه غذاشون به غذای ما نمیرسه پس یعنی اونا به ما باختن ؟!!۱
  • ولی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    برای هم نونشابه باز میکنند این وسط افسوس و غمش برای مردمه...
  • نیسان آبی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    مربی عربستان و بیاریم برای آسیا موفق میشیم
  • هادی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    این نتایج افتضاح، نتیجه پاچه خواری مربیان و بازیکنان بود.
    • ممد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      شعر نگو
    • حرف حق US ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      هادی حق!
  • ! IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    جام ملت ها جوون گرایی با مربی جدید که نخواهند انجام داد
  • بهرام IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کی‌روش، گرگی است در لباس میش.
  • پدرام CA ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کارنامه مربیگری کیروش در بزرگسالان: پرتغال: حذف در مقدماتی ج ج و اخراج... امارات: حذف در بازیهای اسیایی و اخراج... رئال: مقام چهارم لا لیگا و حذف از سی ال و اعتراف پرز به خطا در استخدام مربی ناتوان و اخراج ...آفریقای جنوبی: صعود به ج ج واخراج به خاطر دلالی ...پرتغال (2): صعود به ج ج و حذف در یک هشتم و شورش رونالدو و په په بعد از حذف و محرومیت و اخراج برای موضوعات دوپینگ و نتایج ضعیف.... عربستان: اخراج بعد از دو بازی به خاطر تلاش برای ایجاد ارتباط مالی با خبرنگاران و اعضای فدراسیون. کلمبیا: اخراج به خاطر نتایج فاجعه بار مصر: اخراج به خاطر عدم صعود به ج ج .... ایران هم که همه میدونند! بعد به این میگن استاد کیروش! این دستچین نیست تقریبا کل کارنامه اشه. البته تو ژاپن و امریکا هم گند زده ولی دیگه جا نبود!
  • محمدی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کی روش دوره اش تموم شده سه بار ایران رو حذف کرده در جام جهانی دوبار جام ملت‌ها چقدر با کی روش باید تحقیر بشیم مقابل ژاپن عراق انگلیس و حالا هم آمریکا برو کی روش دیگه بسلامت
  • حمید IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تو این شرایط روحی و روانی که بچه ها داشتن، فرگوسن هم سرمربی تیم میبود هیچ کاری نمیشد کرد. مقصر نه کادر فنی بود و نه بچه ها! بعد از تموم شدن بازی تحلیل بازی خیلی راحت میشه. منتقدها بعد از بازی با ولز همه قایم شده بودن اما الان زبونشون نیم متر دراز شده. وجدانن شرایط سختی بود واسه تیم.نمیدونتن باید چیکار کنن.حتی نمیدونستن سرود ملی رو بخونن یا نه؟! کاشکی اونایی که میان تحلیل میکنن یه مقدار منصف باشن.
  • Mehran IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اگه میتونه این شرایط را قبول کنه بمونه وگرنه مارو بخیر و شمارو بسلامت. ۱_دنبال بازیکنان تکنیکی و با استعداد باشه نه قلدر و دفاعی ۲_بازیکن جوان براش بیشتر از بازیکن فرتوت و مسن ارزشمند باشه ۳_ ۵۰ درصد بازیکنان را از لیگ داخلی خودمون انتخاب کنه، نه بنجل های قطر ،کرواسی، ترکیه ، بلژیک ، روسیه و دسته یک دانمارک و ... که فقط اسم لژیونر روشون هست ۴_ سبک فوتبال مالکانه با هافبک های خلاق و فانتزی باز ارائه بده(نه دل بستن به دفاع و دروازه بان تو بازی دفاعی و ضد حمله با مهاجم نوک) ۵_متمرکز شدن روی بازی خود تیم ، نه قضاوت داور و شعار تماشاگر و رفتار تیم رقیب ۶_ لیگ داخلی را برعکس تیم ملی دیگر کشورها یکماه قبل از فیفادی تعطیل نکنه و بگذاره بازیکن ها بیشتر در باشگاه شون و در شرایط بازی رسمی باشند، نه تمرینات بیهوده ای که تو تیم ملی اجرا بشه . ۷_فراموش کردن شاگردان سابق و درگیر نشدن در روابط مافیایی و تعارف با بازیکنان برای دعوت به تیم ملی . ۸_کنار گذاشتن ۶۰ تا ۷۰ درصد همین تیم ملی فعلی که در جام جهانی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی