۸
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
۸ |
۰
ویدیو| اولین صحبت های کی‌روش پس از بازگشت به ایران
منبع: ورزش۳
طول ویدئو: 01:46

صحبت های کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران پس از بازگشت از جام جهانی 2022 قطر را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرهنگ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    بمونه و با جوانانی مثل ابوالفضل جلالی یک تیم ملی جوون و سرعتی و قدرتی مثل و حتی بهتر از آمریکا بسازه. البته برای جام جهانی بعدی به عنوان مدیر فنی باشه در کنار سرمربیان جوان ایرانی مثل فرهاد مجیدی و ربیعی، و علاوه بر ساختن یک تیم ملی بزرگسالان قدرتمند، در رده های پایه و تیم های ملی امید و جوانان و نوجوانان هم مدیریت کنه.
  • سام آذری IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    خانه از پای بست ویران است عرض به محضر شریف ملت ایران، آقای کارلوس کیروش ۸ سال سکاندار تیم ایران بوده، بیشترین پول برای خود و کادر فنی همراهش گرفته(میلیونها دلار)، بی نهایت مغرور، همیشه از بالا به پایین نگاه می کند، به هیچکس پاسخگو نیست، تنها روش و تاکتیک وی دفاع اتوبوسی است، بعد از باخت به ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا با کمال پررویی گفت ما از ژاپن سالها عقبیم و یک سری حرفهای بی مورد و حرافی و شانه خالی کردن از مسئولیت، یکبار عذرخواهی نمی کند و مسئولیت باخت را قبول نمی کند، هفته قبل در جام جهانی ژاپن به کاستاریکا باخت تیم ژاپن و سرمربی شان از مردم ژاپن عذر خواهی کردند. ایشان و کادر همراهش بعد از ۸ سال خوردن دلارهای نفت ایران در اون اوج شرایط تحریمی و عدم نتیجه گیری از ایران رفتند. آقای تاج، ویلموتس را به عنوان مربی آورد. در دور مقدماتی اولیه جام جهانی دو تا باخت به عراق و بحرین دادند، در آستانه حذف از مقدماتی به بهانه ندادن حقوق از ایران رفت و شکایت به فیفا برد و به قراری ۷ میلیون دلار چند ماه قبل، از ایران غرامت و حقوقش را تا دلار آخر گرفت. آقای تاج مریض شده بودند
  • سام آذری IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    خانه از پای بست ویران است عرض به محضر شریف ملت ایران، آقای کارلوس کیروش ۸ سال سکاندار تیم ایران بوده، بیشترین پول برای خود و کادر فنی همراهش گرفته(میلیونها دلار)، بی نهایت مغرور، همیشه از بالا به پایین نگاه می کند، به هیچکس پاسخگو نیست، تنها روش و تاکتیک وی دفاع اتوبوسی است، بعد از باخت به ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا با کمال پررویی گفت ما از ژاپن سالها عقبیم و یک سری حرفهای بی مورد و حرافی و شانه خالی کردن از مسئولیت، یکبار عذرخواهی نمی کند و مسئولیت باخت را قبول نمی کند، هفته قبل در جام جهانی ژاپن به کاستاریکا باخت تیم ژاپن و سرمربی شان از مردم ژاپن عذر خواهی کردند. ایشان و کادر همراهش بعد از ۸ سال خوردن دلارهای نفت ایران در اون اوج شرایط تحریمی و عدم نتیجه گیری از ایران رفتند. آقای تاج، ویلموتس را به عنوان مربی آورد. در دور مقدماتی اولیه جام جهانی دو تا باخت به عراق و بحرین دادند، در آستانه حذف از مقدماتی به بهانه ندادن حقوق از ایران رفت و شکایت به فیفا برد و به قراری ۷ میلیون دلار چند ماه قبل، از ایران غرامت و حقوقش را تا دلار آخر گرفت.
  • سام آذری IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    آقای تاج مریض شده بودند و بستری، رئیس فدراسیون بعدی رفتند از آقای اسکوچیچ خواهش کردند ایشان زحمات بسیاری را متحمل شدند تیم از مقدماتی اولیه عبور کرد بدون باخت، بعد در مقدماتی اصلی هم به عنوان اولین کشور به جام جهانی رفتیم، از اون لحظه فرافکنی ها، دو به هم زنی ها و تفرقه افکنی ها شروع شد، گفتند اسکوچیچ توانمند نیست، دلال است و ...، بعد از ۲ الی ۳ سال آقای تاج هم خوب شده بود و بدون جواب دادن به غرامت ۷ میلیون دلاری ویلموتس، مجددا کاندیدای ریاست فدراسیون شدند با شعار آوردن کیروش، صد متاسفانه مجمع در فدراسیون با رای بالای ۵۰ رای به این آقا رای دادند و شد آنچه نباید می شد.
  • سام آذری IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    اما آقای کیروش از ایران رفتند کلمبیا، بعد از ۲ سال به واسطه نتایج بسیار ضعیف اخراج شدند(۶-۱ به اکوادور باختند) ، رفتند مصر در جام ملت های افریقا باختند، در مقدماتی جام جهانی باز قافیه را باختند و مصر به جام جهانی صعود نکرد. تیمی که اسکوچیچ ۳ سال زحمتش را کشیده و جام جهانی برده بردند تحویل گرفتند. در جام جهانی فاجعه به بار آوردند، در یکی از بهترین گروهها به قید قرعه قرار گرفتیم، در آستانه حضور در دور بعدی بودیم و صد متاسفانه اسیر تاکتیک و چینش غلط ایشان قرار گرفتیم و نتوانستیم صعود کنیم. اما جالبترین قسمت سخنان این پیرمرد است: بهترین بازی را کردیم اما این کافی نبود.!!!!!! و یک نکته خیلی باریک، صحبت از آینده می کنند یعنی این راه ادامه دارد.
  • ... IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    این مثبت منفیها چرا کار نمیکنه. دکوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی