۱۰
افشای حرف‌های بازیکنان آمریکا با بازیکنان ایران/ رفتار دوستانه یانکی‌ها سوژه شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع میانی تیم ملی فوتبال آمریکا به اتفاقات پایان بازی با ایران در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال آمریکا سه‌شنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل ایران در دور پایانی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند و تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش را از دور رقابت‌ها کنار بزند. پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی که در ورزشگاه الثمامه برگزار می‌شد، برخی بازیکنان آمریکا سعی کردند به بازیکنان تیم ملی کشورمان که بابت حذف‌شان ناراحت بودند، دلداری بدهند و همبستگی خود را با آنها با در آغوش گرفتن‌شان اعلام کردند.

واکر زیمرمن مدافع ۲۹ ساله تیم ملی فوتبال آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» گفت: «ما قبل از هر چیز به‌عنوان رقیب می‌دانیم که شکست خوردن چگونه است. ما همچنین خطرات جام جهانی و فراتر از آن همه چیزهایی که آنها از نظر احساسی با آن سروکار دارند را می‌دانیم. ما فقط به بازیکنان ایران به خاطر تلاش‌شان تبریک گفتیم و با آنها همدلی کردیم و به آنها گفتیم که به نحوه رقابت آنها در زمین مسابقه افتخار می‌کنیم.»

حرف‌های بازیکنان آمریکا با بازیکنان ایران فاش شد/ رفتار دوستانه یانکی‌ها سوژه شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    بازیکنان تیم ملی نتیجه که نگرفتید حداقل این درس اخلاقی رو از اونا یاد بگیرید وقتی برنده ی بازی می شید در پایان بازی بدونید که طرف مقابل دلشکسته هستند بهشون دلداری بدید نه مثل فاتح دنیا با غرور از کنارشون رد شید
  • ارش IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    شما مقایسه کنید این رفتار رو با رفتار و سوالهای خبرنگار ایرانی از مربی تیم امریکا. شما مقایسه کنید این رفتار رو با رفتار بازیکنای ایرانی در پایان بازی با ولز. جهان سومی همیشه جهان سومی خواهد بود.
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    حالا هی بگید مرگ برامریکا یاد بگیرید ازشون وقتی شانسی ولز روبردید چنان رفتار کردید انگار قهرمان جهان شدید تاوان مردمی نبودن وچاپلوسی باخت وله شدنه
  • k IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    خلاصه بگو تاج به ناحق رئیس شد کیروش با باند بازی و مافیا و به ناحق مربی شد بازیکنان ذخیره و چند سال بازی نکرده و مسن مثل حاج صفی و انصاری فرد و روزبه و محمدی و مجید حسینی به ناحق دعوت شدند , این سردار فقط اسمش در زمین بود و وقتی همه چی به ناحق باشد صدای حق هم از استین حوادث بیرون می اید 4 دروازه بان به قطر میرود , بینی بیرو توسط حسینی می شکند , ازمون فقط در زمین راه می رود و نتیجه می شود سنگین ترین باخت تاریخ فوتبال و مسن ترین تیم جام , کمترین پاس داده شده و حیف و میل بیت المال و حسرت مردم و شادی رئیس جمهور امریکا هم فوتبال باختیم هم اخلاق باختیم هم سیاست باختم هم پشتوانه سازی برای اینده را باختیم و هم اقتصاد باختیم و هم عدالت ذبح کردیم و حالا با کمال بی اخلاقی باز می خواهند بمانند و بیت المال با دوستان سر بکشند و به تمام تاریخ و سابقه و پیش کسوتان ما توهین کنند شما را به مقدسات اجازه ندید این دور بی اخلاقی تکرار شود
  • علی فوتبالی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    اشک تمساح
  • عجب بابا! US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    خب فرهنگ واژه ناشناخته و بیمعنیه برای بعضی ها!
  • سید IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    به جای این همه هزینه برای هیچ و پوچ بیاید در شهرها و روستاهای محروم زمین چمن مصنوعی برای بچه ها بسازید. بیایید از مربی ایرانی استفاده کنید. بیت المال را به خورد ویلموتس ها و کیروش ها نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی