اتفاق عجیب برای ملی‌پوش انگلیس/ ترک قطر به دلایل شخصی و نامشخص!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که بن وایت مدافع آرسنال اردوی تیم را ترک کرده و به خانه رفته است.

بن وایت، مدافع تیم ملی انگلیس، به دلایل شخصی اردوی تیم در قطر را ترک کرده و به خانه برگشته است و قرار نیست تا پایان تورنمنت به قطر بازگردد.

اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بن وایت پایگاه تمرینی انگلیس در الوکره را ترک کرده و به دلایل شخصی به خانه بازگشته است. انتظار نمی‌رود مدافع آرسنال برای مسابقات باقی‌مانده در قطر به ترکیب تیم بازگردد. ما می‌خواهیم که حریم خصوصی بازیکن در این لحظه رعایت شود.»

آرسنال در توییتی نوشت: «ما همه با تو هستیم، بن.»

این بازیکن ۲۵ ساله تاکنون در هیچ یک از سه بازی انگلیس در جام‌جهانی به میدان نرفته است. او تمرین روز دوشنبه پیش از بازی را به دلیل بیماری از دست داد. گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، برای مسابقات آینده یک تیم ۲۵ نفره در قطر خواهد داشت و جایگزینی برای وایت دعوت نخواهد شد. انگلیس در حال حاضر مدافعان خوبی دارد و نیاز به دعوت کسی ندارد. وایت همچنین می‌تواند در پست دفاع راست بازی کند، اما ساوتگیت در حال حاضر کایل واکر، کایران تریپیر و ترنت الکساندر آرنولد را برای پر کردن این پست در اختیار دارد.

وایت در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای در آرسنال داشت. او در تمام ۱۴ بازی فصل در ترکیب اصلی تیمش حاضر بود و کمک کرد تا به بالای جدول برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی