اوضاع پرسپولیس بد بود، بدتر شد/ فرمول گل‌محمدی برای فرار از بحران قبل از دربی چیست؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی پوشان پرسپولیس بعد از حذف از جام جهانی شرایط روحی خوبی ندارند و این کار یحیی گل‌محمدی را قبل از دربی سخت خواهد کرد.

بعد از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی و مسابقات جام جهانی، تمرینات پرسپولیس برای چند روز تعطیل شد و بازیکنان صدرنشین لیگ برتر به استراحت کردند. بعد از حدود دو هفته تعطیلی تمرینات پرسپولیس در حالی از چند روز قبل  آغاز شد که بلافاصله بعد از شروع تمرینات، اعتصاب بازیکنان به دلیل مسائل مالی تمرین را برای دو روز تعطیل کرد.

با این حال اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داده و حواشی مختلف این باشگاه، کار آماده سازی این تیم را برای شروع مجدد لیگ برتر و مسابقه حساس مقابل رقیب سنتی با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

به غیر از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته (باشگاه این موضوع را قبول ندارد)، یحیی گل محمدی هم اصلا شرایط خوبی ندارد.

یحیی از نظر روحی به هم ریخته و حتی توسط باشگاه پرسپولیس هم جریمه شده است. در کنار یحیی، کریم باقری هم به دلیل فعالیت‌های اینستاگرامی خود با جریمه مواجه شده است. سرمربی پرسپولیس با توجه به فعالیت‌هایش در فضای مجازی حتی به دادسرا هم احضار شده و باید پاسخگو باشد.

همچنین باقری، گل محمدی و رفیعی ممنوع الخروج هستند و همین موضوع اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها را هم لغو کرده است. در کنار همه این مسائل، پرسپولیس بیشترین ملی پوش را داشت و ۴ ستاره اصلی این تیم در قطر حضور داشتند.بیرانوند دچار آسیب دیدگی شد ولی می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.هرچند با توجه به نوع مصدومیتش و شکستگی بینی، هرلحظه ممکن است در یک برخورد آسیب دیدگی علیرضا تشدید شود.

وحید امیری در اتفاقی عجیب و غیر قابل پیشبینی، حتی یک دقیقه فرصت بازی در جام جهانی را بدست نیاورد و از نظر روحی خیلی تحت فشار قرار دارد. بیرانوند، پورعلی گنجی و ترابی هم که در جام جهانی بازی کردند، بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف تیم ملی، اصلا حال و روز خوبی ندارند و همین موضوع کار را برای گل محمدی در آستانه دربی بسیار سخت خواهد کرد.

اوضاع پرسپولیس بد بود، بدتر شد/ فرمول گل‌محمدی برای فرار از بحران قبل از دربی چیست؟

هرچه که هست پرسپولیس اصلا شرایط خوبی ندارد و کادرفنی این تیم نتوانسته تیم را طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آماده شروع مجدد رقابت‌های لیگ کند. هواداران پرسپولیس هم به خاطر اتفاقات رخ داده در تیمشان به شدت نگران وضعیت پیش آمده هستند و می‌خواهند هرچه زودتر آرامش به تیم محبوبشان برگردد.

اوضاع پرسپولیس به دلیل حواشی هفته‌های اخیر بد بود، با حذف تیم ملی و شرایط روحی بد ملی پوشانش بدتر هم شد. همین موضوع کار یحیی را برای ادامه فصل سخت خواهد کرد، به خصوص اینکه در اولین بازی بعد از شروع لیگ باید به مصاف رقیب سنتی بروند و دربی را پیش رو خواهند داشت. حال باید دید یحیی چه فرمولی برای بیرون رفتن تیمش از بحران پیدا خواهد کرد و شرایط صدرنشین فعلی لیگ برتر بعد از شروع دوباره لیگ به چه شکل خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • k IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    مشکل کشور این است که هیچ کس کار خودش انجام نمی دهد و در کار دیگران سرک می کشد مثلا گل محمدی 40 میلیارد از بیت المال گرفته که تمرین دهد و بازی کند و دل 50میلیون ایرانی را شاد ولی رفته سراغ جمع کردن فالوئر
  • ق ر IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    کادر فنی پرسپولیس دو ماه بدنبال حاشیه خارج از فوتبال هستند ۴۰ میلیارد تومان گل محمدی از بیت‌المال خواهد گرفت و بجای تلاش در سمت خود در حال خیانت به بیت‌المال هست آقای عزیز نان حلال ببره
  • پوارو IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    ولی شیر همیشه چیه ؟ شیر .....
  • پوارو IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    ولی شیر همیشه چیه ؟ شیر .....
  • پوارو IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    ولی شیر همیشه چیه ؟ شیر .....
  • ع ق QA ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    راست می گید با همیاری تاج میرشاد ماجدی و فتح الله زاده فدراسیون مال اوناست
  • رضا IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    یحیی مربی ترسو والان همش حاشیه اقا برو سراغ کار دیگه
  • سعید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    فوتبال هم دیگه ارزش دیدن نداره حیف وقت
    • بهرام IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      داداش دمت گرم فوتبال ایران ارزش نداره
  • سعید IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    همش این اقا چهل میلیارد گرفته و حاشیه و اونهمه بازیکن قراردادهای میلیاردی وحاشیه وقتی به فوتبالشون نمیپردازن مافیا درست میکنن و مسائل حاشیه آخرشم این بهانه های پیش پیش که اگه پرسپولیس شکست خورد پول نگرفتن و فلان بازیکن ها روحیه نداشتن و فلانی مصدوم شده بود ول کنید بابا نمیتونید فوتبال بازی کنید فقط پول و حاشیه شده کارتون.
  • امیر IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    وقتی بازیهای ژاپن،کره،عربستان،استرالیا حتی قطر را که اصلا فوتبال نداره میبینیم.حالمون از فدراسیون و تاج و ......فوتبال داخلی به هم می خوره.تیم میلی تاج.
  • کاوه IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    این خبر کلا مزخرفه روزنامه گل یه روزنامه استقلالیه که قبل از دربی شروع کرده به حاشیه درست کردن برای پرسپولیس. از نظر بدهی و پول بازیکنا وضع استقلال خیلی بدتره اونام تو تیم ملی 3 تا بازیکن داشتن که حداقل دو تاشون از نظر روحی داغونن سومی هم حال خوبی نداره این حرفا همش کشکه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی