نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیشنهاد اماراتی و قطری برای بازیکن ملی پوش پرسپولیس/ واکنش باشگاه به جدایی در نیم‌فصل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی گنجی تا پایان فصل جاری در پرسپولیس باید توپ بزند چرا که با این تیم قرارداد دارد.

در خبرها آمده بود مدافع پرسپولیس مورد توجه چند تیم اماراتی و قطری قرار گرفته و پیشنهادات غیررسمی‌دریافت کرده است. 

پورعلی‌گنجی درحالی مقابل آمریکا برای ششمین بار در جام جهانی به میدان رفت که اگر اسکوچیچ در تیم ملی می‌ماند، قطعا جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نداشت و در صورتی هم که راهی جام جهانی می‌شد، نیمکت نشین می‌شد. هرچند تیم ملی نتوانست راهی مرحله بعدی جام جهانی شود و با کسب ۳ امتیاز به کار خودش پایان داد.

ظاهرا مرتضی با پرسپولیس قراردادی ۲ ساله دارد ولی آنطور که شنیدیم بند جدایی در قراردادش وجود دارد و با پرداخت مبلغی می‌تواند از این تیم جدا شود.

هرچند هنوز زمان نقل و انتقالات زمستانی فرا نرسیده، اما خیلی از تیم‌ها برای تقویت خودشان دست به کار شدند و با بازیکنان مدنظرشان صحبت‌هایی را انجام دادند. مدافع ملی پوش پرسپولیس هنوز جوابی به پیشنهاداتش نداده و تصمیمی‌در این خصوص نگرفته ولی به طور حتم باشگاه پرسپولیس با جدایی مرتضی مخالفت خواهد کرد. از طرفی یحیی گل محمدی هم اصلا دوست ندارد که ستاره ملی پوش تیمش را از دست بدهد، به خصوص اینکه جذب بازیکن خوب در نقل و انتقالات زمستانی کار بسیار سختی خواهد بود.

در همین رابطه یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: «اولا هنوز هیچ پیشنهادی به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده است. در ثانی مرتضی پورعلی گنجی با پرسپولیس قرارداد دارد و به این قرارداد هم متعهد است. او نه به امارات می‌رود و نه قطر و تا پایان فصل برای تیم یحیی گل محمدی توپ خواهد زد.»

این درحالی است که پیش از شروع فصل جاری گفته می‌شد مرتضی پورعلی گنجی به این خاطر پرسپولیسی شده است که پیشنهادی خارج از کشور ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی