خبر تلخ برای هواداران و ساپینتو/ زمان جدایی ستاره استقلال مشخص شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی به زودی باید از استقلال جدا شود و به پرتغال بازگردد.

بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست به موقع پول رضایتنامه محمد محبی را به باشگاه سانتاکلارا بدهد، این باشگاه پرتغالی خواهان بازگرداندن محبی شد و حتی قصد دارد از باشگاه استقلال غرامت هم بگیرد.

بعد از آمدن فتح‌الله‌زاده پول قسط دوم رضایتنامه باشگاه سانتاکلارا که ۲۳۰ هزار دلار بود، به حساب این باشگاه واریز شد ولی فقط ۹۰ هزار دلار از این پول به حساب باشگاه پرتغالی نشست و به گفته مدیرعامل استقلالی‌ها تکلیف ۱۴۰ هزار دلار باقی مانده مشخص نیست.

همچنین طبق ادعای فتح‌الله‌زاده، باشگاه پرتغالی با همه درخواست‌ها و پیشنهادات باشگاه استقلال مخالفت کرده و تحت هر شرایطی می‌خواهد محبی را به پرتغال بازگرداند. محبی ستاره این فصل استقلال بوده و بهترین گلزن این تیم هم محسوب می‌شود.

به طور حتم جدایی این ستاره بدترین خبر برای ساپینتو و هواداران استقلال خواهد بود، چرا که یکی از بهترین‌های این فصل تیمشان در آستانه جدایی قرار دارد. محبی در واقع طبق قرارداد فقط ۴ بازی دیگر میهمان آبی‌ها خواهد بود و بعد از انجام بازی‌های هفته پانزدهم باید به پرتغال برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    به خدا ما متوجه نشدیم تو فکر وزیر ورزش چی میگذره اصلا آمدن فتح الله زاده چه کمکی به باشگاه کرد غیر هر روز مصاحبه جوک تعریف کردن مثل روز مشخص بود پول تو این شرایط به باشگاه پرتغالی نمیرسه اصلا مشخص نیست پول در کار بوده یا نه همین خبر ورزشی قبل مسابقات جام جهانی مطلبی کار کرد خیال هواداران راحت پول محبی پرداخت شد چرا پول رو به ساپینتو ندادید اون که رفت پرتغال خودش گفته بود بدید به من ببرم
    • ا.ع IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      فتح اله زاده باعلم به همه مشکلات آمداماالله اعلم که بخاطر دیده شدن وتوبورس بودن بقول فرزامی آمدیاازسرتعصب وعشق به تیم محبوبش،اما هرانتقادوتهمتی هست متوجه مدیران نالایق قبلی بخصوص سردار بعد از جنگ وباندپاسی ومتاسفانه فاسداون هست همانطورکه درویش وسمیعی حتی رسول پناه جوربی لیاقتی امثال انصاریفردراکشیدندوهنوزمیکشند،اما فرق مدیری مثل آجرلوودرویش درهمین است که آجرلوپول بورس راخرج کرده اما درویش با گذاشتن دررهن بانک وام گرفته،الان هم فتح اله زاده گرفتن وام رادنبال میکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی