فتح‌الله‌زاده جای توجیه دنبال رفع مشکلات باشد/ وقتی خودتان رفتید حساب استقلال پر بود؟/ نمی‌توان به بازیکن وعده‌های هفته به هفته داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال: گفت آقای فتح الله زاده به عنوان یک مدیر با تجربه باید قبل از اینکه مدیرعاملی این باشگاه را می‌پذیرفت همه چیز را موشکافی می کرد که مطمئنا کرده و قطعاً می‌دانست که استقلال بدهکار است و پول ندارد.

محسن گروسی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاحبه اخیر فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته نمی‌دانسته استقلال بدهی دارد اظهاراتی را مطرح کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه‌ترین صحبت هایش گفته نمیدانسته باشگاه پول ندارد و فکر می‌کرده ۳۰۰ میلیارد در حساب این باشگاه موجود است. به نظر شما این ادعا تا چه اندازه می‌تواند واقعیت داشته باشد؟

من یک سوال دارم وقتی فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال رفت از خودش بدهی بر جای نگذاشت؟ قطعاً گذاشته چون حساب باشگاه خالی بوده! پس این حرف ها قطعاً برای توجیه شرایط فعلی است. ضمن اینکه شما وقتی وارد یک محیط کار جدید می‌شوید آن هم در جایگاه مدیریت، باید همه چیز را موشکافی کنید. آقای فتح‌الله‌زاده قطعاً می‌دانست که چه مشکلاتی در باشگاه استقلال وجود دارد اما حالا می‌خواهد با این صحبت ها وضعیت موجود را توجیه کند.

بیشتر در این مورد توضیح می‌دهید؟

من اگر ببینم نمی‌توانم در مجموعه ای فعالیت کنم و مسئولیتی که بر عهده ام میگذارند را انجام بدهم قطعاً می‌گویم نمی‌توانم و از آن کار کناره گیری می‌کنم. یا اصلاً آن را برعهده نمی‌گیرم. این که بیایم و تحت هر شرایطی مسئولیت را بپذیرم بعد فقط گله گذاری کنم و مشکلات را بشمارم و درباره شان اطلاع رسانی کنم خودش یک جور توجیه است. یا شما باید از اول نمی‌آمدید و یا حالا که اینجا هستید به جای این حرفا باید تلاش کنید تا مشکلات مالی برطرف شود. همانطور که خودتان وقتی رفتید مشکلات مالی باشگاه را برای مدیر بعدی گذاشتید.

بیان این قبیل مسائل در آستانه دیدار دربی چه تاثیری روی بازیکنان تیم استقلال می‌گذارد؟

طبیعی است که فوتبالیست ها هم می‌خواهند از این طریق زندگی کنند. آنها حق دارند نسبت به دریافت حقوق شان مطالبه گری کنند. اگر آنها را نمی‌خواستند چرا با آنها قرارداد بستند؟ اگر قرارداد بستند و قراردادها به اندازه‌ای است که نمی‌توانند آنها را بپردازند چرا زیر قرارداد را امضا کرده‌اند؟ پس حالا که قرارداد بسته اند باید طبق قرارداد پول بازیکنان را بدهند و به حرفشان عمل کنند.

درباره شرایط موجود و تاثیرش روی تیم صحبتی نمی‌کنید؟

قطعاً شما نمی‌توانید با قول دادن و از این هفته وعده هفته آینده دادن، در طولانی‌مدت بازیکنان را دنبال خودتان بکشانید. اما در رابطه با دربی شرایط فرق می‌کند. مسابقه استقلال روبروی پرسپولیس تحت هر شرایطی برای بازیکنان اهمیت دارد و قطعاً با وجود مشکلات مالی هم بازیکنان تمام توانشان را میگذارند. چون این مسابقه و نتیجه‌اش روی همه چیز بازیکن تاثیر می‌گذارد. آینده‌اش، قرارداد فصل بعدش، جایگاهش نزد تماشاگران و خیلی مسایل دیگر. اما بعد از دربی چه کار می‌خواهند بکنند؟ موضوع اصلی این است که نمی‌توان به همین شکل و شیوه بازیکنان استقلال را مشغول مصاحبه های خودشان کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    چکارش داری ایشون استاد دوپینگ تیمی با چک تری دی هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی