شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
۹ |
۰
این فوتبال حاصلخیز نیست حتی با کاپلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که کره و ژاپن برای رسیدن به موفقیت همه کار می‌کنند کامیابی ما وقتی هیچ کار مهمی برای رسیدن به موفقیت نمی کنیم بی‌انصافی محض است.

آرش محمدی؛ فارغ از اینکه کی‌روش بماند یا برود... فارغ از اینکه او سه جام جهانی و دو جام ملت‌ها نتوانست شق القمر کند... فارغ از اینکه اندک محبوبیت و مقبولیت اجتماعی‌اش نزد مردم ایران را در همین جام جهانی قطر از دست داد...

باید بپذیریم فوتبالی که یک زمین چمن استاندارد ندارد و تنها ورزشگاه ملی اش متعلق به ۵۰ سال پیش است... فوتبالی که بهترین باشگاه‌هایش از حضور در مسابقات بین المللی محرومند چون پروانه حرفه ای گری ندارند... فوتبالی که بین ۲ جام جهانی ۳ بار مربی عوض می کند و تنها با ۲ اردوی تدارکاتی و ۴ بازی دوستانه راهی گردهمایی سلاطین فوتبال می شود...

فوتبالی که تنها نسخه‌اش برای آبروداری در جام جهانی بازگشت به عقب و بازگرداندن مربی است که بشود پشتش پنهان شد چرا باید در جام جهانی بدرخشد؟

در شرایطی که کره و ژاپن برای رسیدن به موفقیت همه کار می‌کنند کامیابی ما وقتی هیچ کار مهمی برای رسیدن به موفقیت نمی کنیم بی انصافی محض است.

خودمان را گول نزنیم؛ کی‌روش خوب یا بد نمی تواند همه کم و کاستی‌های فوتبالمان را جبران کند. چیزی که سالها پیش باید کاشته می شد و نشد قابل برداشت نیست. کره و ژاپن سالها پیش برنامه ریزی و هدف گذاری را شروع کردند و بذر موفقیت را کاشتند که حالا شانس درو کردنش را دارند اما ما از بذر کاشته نشده توقع محصول دادن داریم و برداشت.

این زمین حاصلخیز نیست چه با کی‌روش چه با بکن بائر چه با کاپلو.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسن IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    زمین حاصلخیز است ولی کشاورزی نیست که بذری بکارد، اینجا همه خوشه چینند!! بالاخره یک مقاله ی که ارزش مطالعه داشته باشه و دنبال غرض ورزی نباشه هم دیدیم
  • آبی رنگ عشقه IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    بزرگترین مشکل فوتبال ما فقر فرهنگی است
  • محمدی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    باید با یه مربی صاحب نام جوان قرارداد بست و همه رده ها را بهش بسپاریم از مربی ۷۰ ساله انتظار دیگه ای نمیره
  • کارلوس بزرگ IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    احسنت .. آقا کارهای اصولی و زیربنایی همچنین مدیریت قوی و درست یکطرف از طرف دیگه بخدا باید دست تک تک این بازیکنان رو بوسید و تقدیر کرد شما ببینید طی این دوماه گذشته که درست در بحبوحه آماده سازی تیم ملی و راهی شدنشون بود چه مسائلی در جامعه پیش آمد خوب این بچه ها خانواده دارن دوست و رفیق و آشنا دارن اخبار ضدو نقیض و راست و دروغ و ...... تا شانتاژو فشار رسانه های بیرون از ایران رفتارهای برخی هواداران و خبرنگاران خارجی در قطر برای بهم ریختن بچه ها و... اینا برای بچه ها روحیه باقی میگذاره ؟ تیم آمریکا هم با همین شرایط روحی مقابل ما قرار گرفت ؟ تیمهایی مثل کره و ژاپن هم اینجوری بودن ؟
  • Masoud IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    با این چند نتیجه به دست آمده نمیتوان اینقدر قاطعانه نظر داد و ژاپن و کره را خیلی بالا فرض کرد و تیم ایران را با فاصله پایینتر. تیمی که با تاکتیک واقعی ترس در لباس زیبای دانش فنی بازی می کند، محکوم به شکست است. مربی ایران واقعا مربی ترسوییست و توان ارائه یک فوتبال هجومی را ندارد. اگر زیبا بازی کرده بودیم و باخته بودیم، انتقادات خیلی کمتر بود. بزگترین باخت این بود که مثل ترسوها بازی کردیم.
  • علی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    دو تا کشوری که درامد سرشار سالیانه دارند جزو فطبهای اقتصادی دنیا هستند توی همه شرایط اجتماعی و فرهنگی جزو برترین کشورهای دنیا هستند چه نوقعی از گشور ما میره درامد ما روز به روز کمتر شده تو این چهل سال کشور با کلی بحران مالی و تحریم روبرو هستش و متاسفانه یکسری ادم کار نابلد همه امور رو دست گرفتن جوری که ابوالفضل جلالی ۲۴ ساله میشه جوان آینده دار فوتبال ایران چون هیچ پشتوانه و سازماندهی نداریم برای جوانهای این مملکت هر چی هست ذاتی و خدا دادیه و تلاش فردی این جوانها پس هر کسی اندازه ای که پول میدهد آش میخورد لین جوانها احتیاج به سرمایه گذاری پر بازده دارند با سیستم فشل دولتی و خصولتتی ما که اینها همش افسانه هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی