نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸
۲ |
۰
کی‌روش فقط یک طرفدار دو آتشه پرسپولیسی دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان از ۴ پرسپولیسی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دعوت به عمل آورد.

به نظر شما اگر همین امروز از بازیکنان پرسپولیس برای انتخاب سرمربی تیم ملی نظرسنجی شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ حتم بدانید بازیکنانی که جایی در لیست کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ نداشتند جملگی رأی به قطع همکاری با سرمربی پرتغالی خواهند داد!

احتمالا رأی ۴ ملی‌پوش ایرانی هم چنین خواهد بود؛

۱- علیرضا بیرانوند؛ شاید برای بهترین گلر ایران فرقی نداشته باشد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد یا یک مربی دیگر! سنگربان اول پرسپولیس گرچه با کارلوس کی‌روش به تیم ملی معرفی شد اما هرکسی هم جانشین مرد پرتغالی شود جایگاه او محفوظ خواهد بود.

۲- وحید امیری؛ رأی این یکی کاملا معلوم است. هافبک چپ‌پایی که با کارلوس کی‌روش ۳ بازی در ترکیب اصلی تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تجربه کرد اما در قطر حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد! این‌که وحید امیری واقعا ناآماده بوده یا نه را نمی‌دانیم اما آن‌چه می‌دانیم این پرسپولیسی به طور حتم رأی به ابقای سرمربی پرتغالی نخواهد داد.

۳- مهدی ترابی؛ ستاره پرسپولیس هم یکی از شاگردان قدیمی کارلوس کی‌روش است اما شاید با یک مربی دیگر بتواند در تیم ملی فیکس باشد! گرچه دراگان اسکوچیچ به ترابی اعتقادی نداشت اما کارلوس کی‌روش هم بیشتر از او و بازیکنان داخلی علاقمند به استفاده از لژیونرهاست. مرد پرتغالی وینگرهایی را بیشتر می‌پسندد که در اروپا توپ می‌زنند. شاید رأی مهدی ترابی ممتنع یا شاید هم به سود این مربی پرتغالی باشد.

۴- مرتضی پورعلی‌گنجی؛ طرفدار دوآتشه و پرسپولیسی کارلوس کی‌روش اما یک مدافع است. مرتضی پورعلی‌گنجی در حالی راهی قطر شد و در ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازی کرد که جزو ۵۰ بازیکن لیست دراگان اسکوچیچ هم نبود! مدافع میانی پرسپولیس در جام جهانی جای شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازی کرد که در اوج فوتبال خود به سر می‌بردند و حالا طبیعی است پورعلی‌گنجی مصاحبه کرده و خواهان ماندن کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران باشد!

نکته: البته شاید رامین رضاییان، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و... هم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند طرفدار کارلوس کی‌روش باشند اما مطلب فوق درباره پرسپولیسی‌های فعلی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاظمی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    شما بجای درج نظرات تفرقه آمیز،برید یک مربی کاردان و با انگیزه برای تیم ملی بیارید.
  • مهدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    پس تیم ملی جولانگاه پرسپولیسیها شده.اینم آخر و عاقبتش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی