نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یک استقلالی کی‌روش را به توپ بست؛ صلاح نیست این فرد به ایران برگردد/ وقت آن رسیده که دوباره مهدی تاج مریض شود
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت تیم ملی ایران نسبت به شایعه ابقای کی روش واکنش نشان داد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص حذف ایران از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: از نگاه من بازیکنان هیچ مشکلی نداشتند. این بچه‌ها در اروپا فوتبال بازی می‌کنند و سابقه یک دوره حضور در جام جهانی را هم داشتند. اما تیم ملی تاکتیک مناسبی را برای این مسابقات در پیش نگرفت.

وی ادامه داد: ما در بازی اول ترسو بودیم ولی در همان بازی در نیمه دوم جسارت پیدا کردیم و دو گل به انگلیس زدیم. در بازی دوم بچه‌ها خودشان بودند و خوب ظاهر شدیم. ولی در بازی سوم دوباره با ترس به میدان رفتیم و همین موضوع کار دستمان داد. باید کادر فنی تیم ملی و شخص کی روش در این خصوص توضیح دهد.

پیشکسوت فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال باید به افکار عمومی بابت حذف تیم ملی پاسخ بدهد که چرا با بهترین تیم چند سال اخیر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. به نظرم ما می‌توانستیم هر سه تیم گروه خود را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

روشن در خصوص اینکه شاید کی روش در جام ملتهای آسیا همچنان سرمربی تیم ملی باشد خاطر نشان کرد: واقعا جای تاسف است که آقای تاج تا این اندازه در رابطه با کی‌روش خوب برخورد می‌کنند. به هیچ وجه موافق نیستم که کی روش باز هم در فوتبال ما حضور داشته باشد. قبلا هم گفته بودم که صلاح نیست این فرد به ایران برگردد. چون در یک دوره ۸ ساله هیچ مقامی‌برای فوتبال ما کسب نکرد و فوتبال ما در تمام بازیهای مهم با این مربی نتیجه نگرفته است.

وی ادامه داد: به هر حال ایشان خیلی پول کم کرفته دوست دارد دوباره بماند. پول هم از جیب مردم پرداخت می‌شود و اگر مردم دوست دارند ایشان بماند ما مخالفتی نداریم. فقط نظرمان را می‌گوییم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه چرا کی روش با این نتایج همچنان شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را دارد بیان داشت: این را باید از هیات رییسه و شخص تاج پرسیدکه چرا چنین شانسی را به این مربی می‌دهند. فکر می‌کنم وقت آن رسیده که دوباره مهدی تاج مریض شودو برود شاید نفرات بعدی این مربی را برکنار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • hadi AU ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    من هم واسه شما متاسفم که میرید و با این آدمهای معلوم الحال که نه به علم روز دنیای فوتبال آشنا هستند و نه ادبیات درستی دارند مصاحبه میکنید.جناب روشن لطفا نظر نده
    • ناشناس IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      من یه پرسپولیسی هستم ولی داره حرف حق میزنه بابا یکی هم پیشکسوت میاد حرف درست میزنه اینجوری میکوبین بعد میگین فلان بابا کی‌روش بدرد تشتک سازی قم هم نمیخوره چه افتخاری تو کارنامه داره هم رید به کلمبیا مصر ایرانم که تیم خوب اسکوچیچ تردد توش رفت یه مشت پیر پاتال مثل خودشو آورد بابا کی میخواین بیدار بشین بفهمین امثال کی‌روش یقرون نمی ارزن فقط پول مفت میگیرن میرن
  • رضا AU ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    جناب روشن تو این ده سال کدوم تیم واسه مربیگری یا حتی مدیر فنی انتخاب کرد شما رو؟بس کن دیگه خسته نشدی از بس مصاحبه میکنی؟اونم با این ادبیات سخیف و بی ادبانه.
    • مجید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      ادبیات سخیف و بی ادبانه در کامنت شما موج می زنه و بعد به پیشکسوت فوتبال ایران توهین می کنی اونم به خاطر حرف حق و با انگیزه دفاع از تاج و یک مربی معلوم الحال که بی اخلاقی و کارنابلدیش در جهان نمونه شده ؟ چه منافعی داری؟
    • کاکو IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      کجای حرفش اشکال داشت. حتی گفت نظر منه و نظر مردم هر چی باشه محترمه
    • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      قرار نیست هر بازیکن بزرگی مربی بزرگی بشه حسن روشن اسطوره فوتبالمون هست و قطعا شرایط بهتر از ما میدونه
  • فرهنگ IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    فکر میکنید تاج با اینهمه فضاحتی که در برنامه ویلموث ، انتخاب کیروش ، انتخابات این جناب از خود راضی که با بیش از گل خورده در همه دوره های قبل ،جوابگوی افکار عمومی اند ؟زهی خیال باطل. فعلا دو تایی افتاده اند روی این خان نعمت و مسیولیتی هم نست به افکار عمومی ندارن
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    تنها کیسه کش منطقی که فهم فوتبالی داره همین روشنه.کیسه کشا فقط از رو عقده و حسادت با پرسپولیس اسکوچیچ رو کوبیدن و از کیروش حمایت کردن نتیجش شد ۶تایی شدن حسینی کیسه کش😂😂😂😂😂😂
    • محسن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      باند پرسپولیسی طارمی و انصاری فرد کی‌روش رو برگردوند چه دخلی به استقلالی‌ها داره. نگاه رنگی به همه چیز تو خون شماست
  • علی اکبرکاتبی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    به نظرمن فوتبال درایران کاملا سیاسی میباشدودلیل اینکه مانتیجه نمیگیرم مسئولین نمی خواهندمردم شادباشندووحشت دارندتیم ملی موفق شودوازبردشان مردم به خیابان بیایند وشادی کنند.به همین دلیل همه انتخابها سیاسی میباشد.
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    خخخخ بنده خداها پرسپولیسا خاستن جلوی امریکا عکس ماندگاربگیرن بعدا بگن ببینین همه پرسپولیسی بودن ولی خدا مکرشون رو برگردون
  • محمودی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    بنظرم کل فدراسیون باید فوری استفا بدن اینهمه جوان عالی چراعتماد نمیکنن مجلس باید تاوان خسارت روحی مردم بگیره
  • آریا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    جناب آقای روشن شما به عنوان پیشکسوت قابل احترامید و از جنابعالی انتظار می رود انتقاد سازنده و منطقی داشته باشید . اکثر کارشناسان قبل از جام جهانی اعتقاد داشتند که تیم ملی هر سه بازی را می بازد و حذف می شود حالا چگونه شما ادعا می کنید که تیم ملی توانایی برد در هر سه بازی را داشت؟! اگر خودتان مربی بودید این نتایج را کسب می کردید؟؟ چرا در اظهار نظرهایمان انصاف رعایت نمی شود ؟ ترکیب دقایق پایانی با ولز دقیقا ترکیب نیمه اول بازی با انگلیس بود . چرا در بازی با ولز نتیجه داد ولی در بازی با انگلیس سبب باخت سنگین شد ؟! شما استاد هستید و خوب می دانید که روحیه بازیکنان چقدر در پیشبرد اهداف یک سرمربی کارساز است . وقتی بازیکن خوب بازی نمی کند سرمربی چکار کند ؟ در بازی سوم تیم ملی در دقایق ابتدایی فشار وارد کرد ولی توانایی ادامه آن را نداشت چون در برابر آمریکا از لحاظ بدنی خیلی ضعیف تر بودند .به نظر می آید افت بدنی بچه ها مهمترین عامل در شکست تیم بود . حتی اگر کیروش نفرات دیگری را در زمین قرار میداد و شکست می خوردیم قطعا جنابعالی الان می گفتی چرا به ترکیب تیم برنده دست زده است و مقصر سر مربی است.
    • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      احتمالا اریا خان پسر خاله تاج نیستی؟
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    دیگه ببین کیروش به کجا رسیده که حرف اقای روشن هم متینه ، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران.
  • ایرانی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    توان تیم ملی بیشتر از این نبود آقای روشن ، چطور توقع دارید هر سه بازی رو باید می‌بردیم ؟همون بازی ولز هم اگر دروازه بان اخراج نمیشد نهایتاً یک مساوی داشتیم،با این امکانات و مشکلات تیم ما به جز بازی با انگلیس که معتقدم میشد کمتر گل خورد بقیه اش خوب نتیجه گرفتیم، ما باید به امکانات و زیر ساختها نگاه کنیم و منصفانه قضاوت کنیم، توقع دارید مثل ژاپن و یا عربستان نتیجه بگیریم ؟کجای کشور ما مدیریت درست هست که توی فوتبال باشد؟
  • ali IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    کلا کی روش واسه تاج، تاجم واسه کی روش، این تیم ملی مردم نیست تا عابدزاده گلر تیم ملی نشه تیم تیم ملی مردم نیست
  • ناشناس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    نمی شه کی روش تاج رو با خودش ببره؟
  • مهدی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    باتوجه به سخنان فوق می توان حدس زد که فدراسیون فوتبال درانتخاب سرمربی جدید و تهیه وتنظیم قراداد مشکل دارد . بدین جهت آقای روشن کارشناس فوتبال فرمودند دوباره رییس فدراسیون مریض شود تا راه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و تنظیم قراداد آسان گردد
  • ۸۵ IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    برادر مهدی تاج را فقط مرگ میتونه از فدراسیون ببره
  • ع ق QA ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    مگه بیش به به تیم و مربی باندی که اصرار داره علی کریمی چشمی مجید حسینی و حسین حسینی را تحمیل کنه به جام جهانی نگاه رنگی نکرد دوستان تاج و میرشاد و شوالیه تاریکی این بلا را سر تیم ملی اوردند پس همه شان باید بروند
  • محمد علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    خداوکیلی اسکوچیچ چی کم داشت که رو آوردید به کیروش موزامبیکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی