لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی توضیح می‌دهد که چرا در قطر بهترین جام‌جهانی تمام دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند.

بدون شک لیونل مسی در قطر بهترین عملکرد دوران خود در جام‌جهانی را به نمایش گذاشت و تاکنون سه گل به ثمر رسانده، از جمله یک گل در پیروزی آرژانتین مقابل استرالیا برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی قطر ۲۰۲۲. مسی ۳۵ ساله قبلاً هرگز در مرحله حذفی جام‌جهانی گل نزده بود. او که روز شنبه به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد، در مورد احساسش صحبت کرد و از هواداران آرژانتین تشکر کرد.

او گفت: «اتحادی که ما داریم خیلی خوب است و تیم ملی باید اینگونه باشد. ما می‌خواستیم دوباره با مردممان یکی شویم زیرا حسی که آنها به فوتبال دارند و لذتی که به ما انتقال می‌دهند فوق‌العاده است. از این بابت از تمام مردم متشکریم.»

مسی تا به الان در ۱۰۰۰ بازی حرفه‌ای خود ۷۸۹ گل به ثمر رسانده و بهتر از همیشه به نظر می‌رسد. او که حسابی احساساتی شده بود در مورد اینکه پسرانش به اندازه کافی بزرگ شده‌اند تا اهمیت جام‌جهانی را درک کنند توضیح داد: «خانواده‌ام همیشه در ذهن من هستند. فرزندانم بزرگ شده‌اند و همه چیز را می‌فهمند. رنج می‌کشند، لذت می‌برند، خیلی خیلی خوشحالم که این لحظات را با آنها به اشتراک می‌گذارم. این اولین جام جهانی من است که می‌توانم فرزندانم را در لذت بازی سهیم کنم. برای کوچکترین پسرم این اولین جام‌جهانی و قطعاً شادترینش است. تیاگو که از همه بزرگتر است قبلاً عظمت جام‌جهانی را درک نمی‌کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مارتادلا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    بازی که دیشب آرژانتین انجام داد اگر مقابل عربستان در بازی اول انجام میداد ۱۰ تائیش میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی