نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کارلوس کیروش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زمان قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و او هم ایران را ترک کرده است اما هنوز وضعیت او برای ادامه با تیم ملی و فدراسیون فوتبال مشخص نیست.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا و پیروزی مقابل ولز به کارش در جام جهانی پایان داد و در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم ملی در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که می‌توانست با تساوی مقابل آمریکا صعودش را به مرحله بعد قطعی کند و حریف هلند شود.

ایران در این رقابت‌ها مقابل انگلیس با نتیجه ۶-۲ شکست خورد تا سنگین‌ترین شکست خود را تجربه کند. این در حالی است که با روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون، کارلوس کی‌روش جانشین اسکوچیچ شد تا با بازی دفاعی و منسجم باعث شود تا ایران مقابل غول‌های فوتبال جهان کمتر گل بخورد اما با مصدومیت بیرانوند در بازی اول، ایران شش بار دروازه‌اش باز شد تا همه رویاها به باد برود.

قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی

قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون به پایان رسیده است. قرارداد کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران تا بعد از بازی‌های جام جهانی بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از نتایج به دست آمده، این قرارداد قابل تمدید است. حالا پس از شکست تیم ملی و حذف از جام جهانی، کارلوس کی‌روش به همراه دستیارانش به ایران برگشتند و پس از چند روز تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد. کی‌روش در حالی ایران را ترک کرد که نه با خبرنگاران جلسه‌ای داشت و نه با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال. او به جای اینک‌ه پاسخگوی نتایج به دست آمده باشد، به تهرانگردی پرداخت و از کاخ سعدآباد دیدن کرد.

در همین ارتباط: تهران گردی به جای پاسخگویی/ کی روش یا جواد نکونام؟

قرارداد کارلوس کیروش

هیئت رئیسه مخالف بزرگ کی‌روش

طبق قانون قرارداد جدید با کارلوس کیروش باید مصوبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را داشته باشد. طبق قانون اعضای هیات‌رئیسه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در فوتبال کشور هستند و از آن‌جایی که این بار اعضای هیات رئیسه تصمیم‌گیری در مورد سرمربی تیم ملی را به مهدی تاج واگذار نکرده‌اند. رئیس فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش باید مصوبه اعضای هیات رئیسه را داشته باشد. فدراسیون فوتبال هنوز در مورد نشست جدید اعضای هیات رئیسه خبری اعلام نکرده و تا زمانی که این نشست برگزار نشود، ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی رسمی نخواهد شد.

ادامه با مرد پرتغالی تا جام ملت‌ها

در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی‌روش را موقتی اعلام کرده بود، نایب رئیس او مهدی محمد نبی در برنامه شب‌های فوتبال گفت که نظر هیات رئیسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند. مهدی تاج در نشست مطبوعاتی خود تاکید کرد که قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران به صورت موقت و تا جام جهانی بسته شده و احتمالا قرار است کی‌روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیرفنی حضور داشته باشد تا دستیار ایرانی او (احتمالا جواد نکونام) سرمربی تیم ملی بشود. اما مهدی محمدنبی از حضور او تا پایان جام ملت‌ها خبرداده بود. حالا باید صبر کرد تا روزهای آینده فدراسیون فوتبال تصمیم خود را برای ادامه دادن با کی‌روش یا قطع همکاری با او اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • حسین DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    جالبه اون پیشکسوت هایی که موقع جام جهانی مثل موش قایم شده بودن و هیچ حمایتی از تیم نمی کردن، تا امثال مزدک میرزایی و تقوی جو تیم رو نابود کنن الان شدن منتقد ، این تیم تنهاترین تیم تاریخ بود و کیروش باید به تنهایی با زمین و زمان می جنگید و اتفاقا با این وضعیت هم تا روز آخر شانس صعود داشت، شماها که تیم ملی براتون مهم نبود و فقط فحش میدادید به بازیکنا حالا براتون تیم ملی مهم شده؟ زنده باد کارلوس کبیر
  • بهرام IT ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    آره فقط این کم بود که اون نکونام بشه سرمربی تیم ملی؟؟؟؟؟؟بد از بدتر میشه....
  • Saeid IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    بله همونایی که پشت تیمو خالی کردن و هیچ حمایتی نکردن حالا از سوراخ موشا بیرون اومدن و فقط حرف میزنن ته دلشونم از باخت خوشحالن. مردممم این تیم فقط به امثال این ادما باخت نه به کیروش عقلتونو بکار بندازید این ادما دوست تیم ملی نیستن. همون کیروش جلوی همه وایساد و غیرتش از اینا بیشتر بود
  • ولی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    پیش به سوی هتریک ناکامی در جام ملت ها با کی روش البته با جام جهانی میشه دبل هتریک !!
  • فرهنگ IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    سجادی تاج نبی و کیروش تیم نابودگر فوتبال ایران
  • ف پرسپولیسی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    بهتره جای کی روش یه ایرانی بذارن خارجی فقط از نوع درجه 1 مثل پوچتینو
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    جالبه اگه یادتون باشه اون اسکو بیچاره بعد‌ صعود دادنه تیم‌ ملی با اون نتایج‌ براش هیئت رئیسه جلسه گذاشت تا توضیح بگیره ازش ،عکسشم اومد یجوری طلبکار نشسته‌ بودن انگار ارث نداشتشونو خورده حالا این مردک همون تیمو حذف کرده اومده ایران فرستادنش کاخ گردی
  • پدرام CA ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    یک موقعی یک مربی جاهای دیگه موفق بوده ادم میگه شاید ایراد از ماست. ولی وقتی یارو اخراجی 5 کنفدراسیونه با خود ما هم 5 دفعه گند زده این چه پافشاریه؟ شاید عکس نیمکت تیم ملی جوابش باشه... مگه قرار نبود 3 تا دستیار بیاره؟
  • کیروشی پور IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    حتی هوادارهای استقلال فهمیدن کیروش هیچی نبوده.ولی بعضی ها اینقدر تکبر و غرور دارن که نمیخوان قبول کنن مغزشون زنگ زده بوده و فریب خوردن.
    • آشنا روشنا IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      خودم اقرار میکنم کیروش همون هشت سال هم اضافی مونده بود.واسه شش سال اول یه نسلی ساخت. دیگه چیزی بهمون اضافه نکرد.
  • علی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    دلال موزیمبیکی ، بدرود
  • علی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    دلال موزیمبیکی ، بدرود
  • علیرضا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    فرهاد مجیدی
  • ماردین IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    همه ما میدونیم کی‌روش برای چی انتخاب میشه، اصلا نتیجه یا نظر کارشناسان و مردم مهم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی