سیدحسین حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدحسین حسینی پس از حضور در تمرین تیم استقلال با استقبال گرم هم‌تیمی‌هایش مواجه شد.

دروازه بان ملی پوش تیم استقلال که ۷۰ دقیقه مقابل تیم انگلیس و ۹۰ دقیقه در دیدار تیم ملی مقابل ولز برای تیم ملی به میدان رفته بود پس از چند روز استراحت از امروز همراه با دیگر بازیکنان استقلال مشغول تمرین شد.

سید حسین حسینیکه تازه امروز به تمرین برگشته بود در دیدار درون تیمی استقلال هم حضور پیدا کرد و دقایقی درون دروازه تیم استقلال ایستاد.

نکته جالب توجه استقبال گرم بیژن طاهری از دروازه بان ملی پوش استقلال بود که سوژه عکاس باشگاه استقلال هم شد. اتفاق جالب تر هم این بود اکثر بازیکنان استقلال درباره درخشش سید حسین حسینی در دیدار مقابل ولز به او تبریک می گفتند و عملکردش در تنها دیدار سه امتیاز تیم ملی که تنها برد ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی بود را ستایش می کردند. استقلالی ها او را یکی از ستاره های دیدار ایران و ولز خطاب می کردند.

سیدحسین حسینی

ناگفته نماند که ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال هم برای دقایقی به صورت اختصاصی با سید حسین حسینی صحبت کرد و ضمن تبریک بابت حضور در رقابت‌های جام جهانی از او خواست خودش را برای حضور در دربی و بسته نگه داشتن دروازه تیم استقلال بیش از پیش آماده کند.

لازم به ذکر است؛ دو بازیکن ملی پوش دیگر استقلال ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی هنوز از مرخصی پس از جام جهانی به تمرینات استقلال برنگشته اند. پیش از این گفته شده بود به احتمال زیاد این دو بازیکن از روز سه شنبه پانزدهم آذرماه در تمرینات تیم شرکت می کنند.

سیدحسین حسینی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی