نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
منِ نازی‌آبادی این فحش‌ها را نشنیده بودم/ بازیکنان تیم ملی گفتند کی‌روش تمام شده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ را می‌بینید.

قلعه‌نویی دوباره سپاهان را قهرمان کرد
تیم استقلال که با حرف و حدیث و یک روز تاخیر به رشت رفته بود، با ستارگانش به داماش گیلان با یک گل شکست را تجربه کرد تا سپاهان قهرمان نیم‌فصل دوره دوازدهم لیگ برتر شود. خیلی‌ها بابت به تاخیر انداختن این دیدار توسط استقلالی‌ها به سازمان لیگ انتقاد کردند اما خود مسئولان باشگاه گفتند شرایط پرواز مناسب نبود. به‌هرحال شکست آبی پوشان کافی بود تا زلاتکو کرانچار با سپاهان قهرمان نیم‌فصل شود و تیتر قلعه‌نویی دوباره سپاهان را قهرمان کرد روی جلد خبرورزشی نقش ببندد.

قلعه‌نویی: منِ نازی‌آبادی این فحش‌ها را نشنیده بودم
امیر قلعه‌نویی هم از جو ورزشگاه رشت بدجوری شاکی بود و بعد از شکست در کنفرانس خبری گفت: جو ورزشگاه بسیار مسموم بود و من که بچه نازی‌آبادم این فحش‌ها را تا به حال نشنیده بودم. ظاهرا همه ایران برای باخت استقلال بسیج شده بودند و به هدفشان هم رسیدند. چیزی به نام قهرمانی نیم‌فصل نداریم و به قهرمان نیم‌فصل چیزی نمی‌دهند. الان هم سپاهان قهرمان نیست و فقط صدرنشین لیگ برتر است.

فرکی: بازیکنان تیم ملی گفتند کی‌روش تمام شده!
حسین فرکی سر مربی آن مقطع فولاد خوزستان و مربی اسبق تیم ملی نیز از شرایط نقل و انتقالات گله‌مند بود و مدعی بود که هنوز نیم‌فصل نشده، خیلی از تیم‌ها بدون اجازه با بازیکنان تیمش مذاکره و آن‌ها را هوایی کردند. اما او در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان گفته بود بازیکنان تیم ملی به من گفتند کارلوس کی‌روش دیگر دوره‌اش تمام شده و نمی‌تواند کمکی به تیم ملی کند.

احسان کفاشیان: بابا باید از فوتبال برود
یکی دیگر از تیتر های خبرورزشی مصاحبه پسر رئیس فدراسیون بود. ریاست علی کفاشیان در ساختمان فدراسیون با انتقادهای زیادی همراه بود و... احسان کفاشیان پسر رئیس فدراسیون نیز اظهار داشت: نمی‌دانم چرا تمام کاسه و کوزه‌ها را سر بابای من می‌شکنند! این انتقادها غیرمنصفانه است. فکر می‌کنم با این شرایط بابا باید از فدراسیون برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی