دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
۲ |
۰
واکنش مهم باشگاه استقلال به دربی بدون تماشاگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرو انتشار اخبار مستند در رابطه با برگزاری دربی رفت بدون حضور تماشاگر مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند.

در طول هفته های اخیر پس از تعیین تاریخ دقیق برگزاری دربی رفت بین تیم های استقلال و پرسپولیس مشخص شد تیم استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ روز سه شنبه ۲۹ آذر در استادیوم آزادی میزبان پرسپولیس است.

در همین چارچوب عنوان شد با توجه به شرایط فعلی بازی دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود تا استقلال در دیدار دربی که میزبان است نتواند از حمایت هوادارانش استفاده کند. البته استقلال به لحاظ فروش بلیط هم در این مسابقه متضرر می‌شود.

پس از انتشار اخبار امروز در رابطه با قطعیت برگزاری دربی بدون حضور تماشاگران، مدیران باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اعلام کردند اگر دربی بدون تماشاگر برگزار شود قطعاً باید در بازی برگشت هم چنین شرایطی برای میزبان دور برگشت رعایت باشد.

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در این باره توضیح داد همان‌طور که باشگاه استقلال از نداشتن حمایت هوادارانش در بازی رفت محروم می‌شود تحت هر شرایطی در بازی برگشت، حتی اگر امکان حضور تماشاگران وجود داشته باشد باشگاه استقلال با شرایط دربی رفت به میدان خواهد رفت.

شایان ذکر است؛ با توجه به نزدیکی امتیاز دو تیم استقلال و پرسپولیس در صدر جدول مصاف رفت این دو تیم در هفته دوازدهم به یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل اول تبدیل شده است چرا که به احتمال زیاد برنده این مسابقه در ادامه به عنوان قهرمانی نیم فصل هم دست پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پوارو IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    واقعا که کیسه کش جماعت در مقابل فهمیدن مقاومت میکنه ، آخه وقتی سهم تماشاچی هر دو تیم بطور مساویه مگه بازی رفت و برگشت فرقی داره ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی