نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرده‌برداری یک نفر از جنجال علیه فغانی/ فریب عمومی با اسم داور ایرانی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی پس از حذف اروگوئه از جام جهانی ازسوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی موجب هجمه شدید سرمربی، بازیکنان و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور همگام با هواداران آن‌ها نسبت به قضاوت علیرضا فغانی و دنیل سیبریت در دیدار با کره‌جنوبی و غنا شد.

تقریبا هر روزه گزارش‌های زیادی در فضای رسانه‌ای اروگوئه در این خصوص منتشر می‌شد و حتی مقامات فدراسیون اروگوئه نیز تقصیر حذف را بر گردن داوران انداختند و اعلام کردند قصد تمدید قرارداد با دیگو آلونسو و ادامه کار با او را دارند.

اما حالا در شبکه اجتماعی ردیت، یکی از طرفداران فوتبال در اروگوئه، مقاله‌ای تند و انتقادی را منتشر کرده تا صدایی دیگر هم از فوتبال‌دوستان این کشور بلند شود؛ صدایی منتقدانه علیه کادرفنی و بازیکنان که مقصر حذف را آنها معرفی می‌کند.

در این یادداشت آمده: «من فکر نمی‌کنم فقط به خاطر آنها (داوران) حذف شده باشیم. علت این حذف را باید در دو بازی نخست جستجو کرد.»

در ادامه این یادداشت در خصوص عملکرد بازیکنان و به خصوص تصمیمات کادرفنی نوشته شده: «ما فهرستی شگفت‌انگیز از بازیکنان درجه یک داریم که می‌توانستند به راحتی کره را شکست دهند و باید یک نمایش عالی را مقابل پرتغال انجام می‌دادند. اما در عوض دیگو آلونسو ترجیح داد که دفاعی بازی کند و به داروین [نونیز] تنها و [لوییز] سوارز پیر دل ببندد و با توپ‌های بلند حریف را تهدید کند.»

نگارنده با طرح درخواست از هواداران تاکید کرده: «بله، برخی از بازیکنان ما در پایان بازی با غنا مثل بچه‌ها رفتار کردند و به بدترین شکل از جام جهانی حذف شدند.»

پایان این یادداشت به این شکل است: «فوتبال برای مردم ما، همه چیز است. بنابراین چنین حذفی، مزخرف است. امیدوارم این را درک و چنین رفتاری را متوقف کنید.»

در پایان این یادداشت به دو گزارش روزنامه‌های اروگوئه هم اشاره شده که در آنها فغانی و سیبرت به عنوان عوامل حذف معرفی شده‌اند - این هوادار اروگوئه‌ای چنین گزارش‌هایی را اشتباه و در راستای فریب عمومی دانسته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی