نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رئیس فدراسیون فوتبال هم شاکی شد/ تاج: فدراسیون فوتبال هم خرسند نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.

کنار رفتن ناباورانه تیم ملی ایران از جام جهانی قطر اتفاقی تلخ برای فوتبال دوستان محسوب می‌شد. بعد از این تورنمنت در شرایطی که خیلی ها انتظار داشتند مدیران فدراسیون موضع خود را بیان کنند، اما چنین اتفاقی نیفتاد.

حالا اما مهدی تاج رییس فدراسیون در حاشیه معارفه رییس جدید مرکز ملی فوتبال درباره تیم ملی و حذف از جام جهانی نیز اظهارنظر کرده است.

تاج در این باره گفت: «زمانی که انتخابات تمام شد، درگیر رقابت‌های جام جهانی شدیم و عمده وقت‌مان برای بحث پشتیبانی تیم ملی بود. تلاش کردیم که بهترین اتفاق در قطر رخ دهد و تیم ملی در بهترین وضعیت در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته باشد.»

رییس فدراسیون فوتبال افزود: «من تجربه سه دوره حضور در جام جهانی را داشته و هر بار تجربه‌ای متفاوت‌تر را کسب کرده‌ام. به هر جهت تیم ملی ایران تا آخرین دقایق شانس صعود به دور بعدی را داشت و مجموعه فدراسیون از اینکه نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم، خرسند نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    برای همین است که در هر سه دوره گند زدیم
  • شمسعلی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    🤣🤣🤣 پس بالاخره تاج هم شنا در جهت جریان رو یاد گرفته ! اصلا بنظرم بهتر بود بگه با عوامل ناکامی برخورد هم میکنم این جوری مجلسی تر بود😅
  • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    مقصر اصلی تیمی است که سه ماه مانده به جام جهانی اسکوچیچ رو برکنار کردن اسکوچیچ برای صعود تیم برای اولین بار در تاریخ ایران بصورت مقتدرانه بعنوان تیم اول آسیا تیم در حال حذف رو صعود داده بود قطعا از دستآورد خودش بهتر مراقبت می کرد بد کردید برکناری ایشون یه تصمیم غیر اخلاقی بود که تاوانش رو به این شکل دادید
  • پدرام CA ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    آقای تاج خودش به وجود آورنده همه این ناخرسندیهاست! رئیس سابق و موفق فدراسیون رو کله کردید، همشهریتون رو به به هم ریختن تیم ملی ترغیب کردید، رسانه ها رو با خودتون "همراه" کردید، کمیته اخلاق اونجور، بی اخلاقی محض اینجور، مجسمه ناکامی در فوتبال بین الملل رو برگردندید، برای امریکا و انگلیس کری خوندید، حالا با پوز شکسته خرسند نیستید؟ مگه نمیدونید کسی که باد میکاره طوفان درو میکنه؟
  • آشنا روشنا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    این دست پخت خود شماست. چطور ازش راضی نیستی؟ با خودتی؟
  • حنیف IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    برای دقایقی شانس حضور در دور حذفی جام جهانی رو داشتیم.!!!
  • A m IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    باب ما گاج رو نخواهیم رئیس فدراسیون باشه کی و باید ببینیم.اصلا کی اینو گذاشت رئیس فدراسیون بیان جواب گو باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی