نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کی‌روش: از داخل ایران کمک می‌کنند قطر به جام جهانی برود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ را می‌بینید.

از داخل ایران کمک می‌کنند قطر به جام جهانی برود!
کارلوس کی‌روش از انتقادات کارشناسان در داخل کشور به ستوه آمده بود و آن‌هایی که انتقاد می‌کردند را مورد حمله قرار می‌داد. او حتی اعتقاد داشت چند نفر در داخل فدراسیون فوتبال از روی نادانی انتقاد می‌کنند  وبا این کار خود از داخل کشور کمک می‌کنند تا قطر به جام جهانی برود، اما وقتی ما به جام جهانی صعود کردیم اسم این افراد را افشا خواهم کرد.

ایمون زاید: پول نداشتند گفتند از پرسپولیس برو!
دومین تیتر روزنامه خبرورزشی هم درمورد مصاحبه جالب با ایمون زاید مهاجم پرسپولیس و همسرش بود. ستاره پرسپولیس قبل از ترک تهران و بازگشت به کشورش یعنی لیبی در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی حرف‌های جالبی  به زبان آورد. او اعتقاد داشت جدایی از پرسپولیس برایش سخت است اما چون پول نداشتند به من گفتن از پرسپولیس برو! در مورد پیوستن به تیم استقلال نیز چنین گفت: اگر ۵میلیون دلار هم به من بدهند هرگز حاضر نیستم پیراهن استقلال را برتن کنم. نکته جالب این مصاحبه پاس ندادن بعضی از بازیکنان پرسپولیس به ایمون زاید بود که این ستاره پرسپولیس این‌گونه عنوان کرد: آن‌هایی که به من پاس نمی‌دادند که همگی اخراج شدند. در قسمت دیگری از این مصاحبه ایمون زاید به حرف پرویز مظلومی سرمربی استقلال اشاره کرد که بهش گفته بود شانسی در دربی هت‌تریک کردی.
همسر ایمون زاید هم پاسخگوی خبرنگار خبرورزشی بود و او که به پرسپولیس نیز علاقه داشت حاضر نبود همسرش پیراهن استقلال را بر تن کند و عنوان کرد:  ایمون دوست دارد به هر تیمی  برود و قرارداد ببندد البته به جز استقلال!

قلعه‌نویی: بعضی‌ها لیاقت جواب دادن هم ندارند
امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال نیز یکی از تیترهای خبرورزشی در ۱۶ آذر ۱۳۹۱ بود. او که از شکست در رشت مقابل داماش غافلگیر شده بود هنوز از فحاشی هواداران در ورزشگاه ناراحت بود. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد: خوشحالم که در رشت برنده نشدیم و دل بعضی‌ها شاد شد، اما به یاد داشته باشید آن‌هایی که حرفشان از روی قصد و غرض است را به خدا واگذار می‌کنم، چرا که بعضی‌ها لیاقت جواب دادن هم ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی