چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
۲ |
۰
اضافه شدن ۸٫۵ میلیارد تومان به بدهی‌های استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مطالبات بازیکن خارجی استقلال طی ماه‌های اخیر دو برابر شده است.

هرویه میلیچ که در زمان حضور استراماچونی به استقلال پیوست بعد از جدایی از این باشگاه بلافاصله شکایت خود را به فیفا ارائه و کمیته انضباطی این نهاد هم باشگاه استقلال را محکوم کرد.

شکایت اولیه میلیچ از استقلال رقمی حدود ۱۳۵ هزار یورو بود که با گذشت زمان این رقم به ۲۳۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده است. حالا با توجه به اینکه برای این بازیکن فیش جعلی ارسال شده و پولی به حساب وی نرفته عدد جدیدی به بدهی های این باشگاه اضافه شده است.

استقلال در صورت عدم پرداخت مطالبات میلیچ مثل پرونده استراماچونی باید دیرکرد پرداخت کند و تا امروز رقمی معادل ۸٫۵ میلیارد تومان باید به یک بازیکن خارجی بدهد.

این در حالی است که مطالبات پادووانی نز هنوز توسط باشگاه استقلال پرداخت نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حنیف IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    فیش جعلی!!!؟؟؟؟ بخدا فوتبال ایران رو تعطیل کنن همین الان آبروداری کردیم
  • فرهنگ IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    به نظر میاد که فیش جعلی برای فریب میلیچ نبود، چونکه میلیچ اگه آنلاین هم وضعیت واریزهای حسابشو نداشت، بلافاصله با مراجعه به بانک متوجه می شد. بنابراین، فیش جعلی بی فایده بود. این برای فریب مدیریت استقلال از سوی صراف، یا برای فریب بخشی از مدیریت با همدستی و از سوی یک یا چند مدیر استقلالی و صراف بود. در هر حال، اون صراف هم از دارودسته خودشون بود که در خارج از تهران بود. اصلا صرافی در کار بود!؟ شاید هم یکی الکی گفت با صراف تماس گرفته و همه کارهارو خودش کردو پولو از حساب استقلال به حساب میلیچ خارج کردو بالا کشید !؟ آجرلو کجاست؟ سازمان نظارت کجاست؟ پول سهام هوادار عاشق کارمند و کارگر و توجیبی جوان بیکار را هم ظاهرا طبق اخبار همینجا علی رغم منع قانونی سازمان بورس بالا کشیدند. اینا کی هستند!؟ انسانند یا دزدانی غارتگرند که می بینند هرجا دری بازه و حساب و کتابی نیست میرن غارت کنند. هتل اسپیناس را برای اقامت و خودرو های گرانقیمت و پرهزینه را برای جابجایی به خدمت گرفته بودند، اون هم در یک باشگاه بدهکار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی